Kyocera M5526cdw

Specificaties Laser all-in-one (Kleur) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Kyocera M5526cdw. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Chris_147 17 juni 2018 Product gekocht

Kyocera M5526cdw

Zeer goede, vrij compacte all-in-one laser printer.

Pluspunten

• Vrij compact
  • Single-pass scanner
  • Goede printkwaliteit
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Uitgebreide menu's
  • Email instellingen
  • Geen bijgeleverde scanner applicatie
  • Profielen van NAPS2 worden overruled door TWAIN driver instellingen

Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 5

Sir_Hendro 14 maart 2020 Product gekocht

Kyocera M5526cdw

Een uitgebreide MFP voor een redelijk prijs. Belangrijkste features voor home / zzper zijn bijvoorbeeld; Duplex printen, Duplex Scannen (single pass), Scannen via SMB, FTP, E-Mail, Host based over TWAIN of WIA of zelfs op een USB-Stick. Fax functie. Het is voor een beetje ITer makkelijk in gebruik te nemen.

Pluspunten

• Heel veel features
  • Makkelijk te configureren (met een beetje IT kennis)
  • Prijs per afdruk zwart / wit (EUR 0,015)
  • Met KyoLife gekocht voor on-site repair (het ding is mij te groot om bij storing rond te moeten slepen).

Minpunten

• Prijs per afdruk kleur (EUR 0,10)
  • Indien geen KyoLife, veel plezier met slepen bij reparatie

Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 4

bzzzzz 27 maart 2020 Product gekocht

Kyocera M5526cdw

Na het zoeken met mijn wensenlijst kwam ik uit op deze voordelige keuze met mijn specificaties.

Pluspunten

• Nette vormgeving
  • fijne touchscreen display
  • niet te duur
  • hoge resolutie scannen

Minpunten

• geen A3-handinvoer printen
  • drivers kiezen bij installatie voor scannen..?

Ruudt34 25 april 2020 Product gekocht

Kyocera M5526cdw

Prima printer. Doet wat hij moet doen. Heb vooralsnog geen slechte ervaring. Installatie ging perfect ik gebruik hem draadloos. Printen vanaf tablet of telefoon gaat ook perfect, hij maakt gebruik van Wifi. Handleiding is alleen beknopt. Maar zou hem iedereen aanraden. Top printer.

Pluspunten

• Installatie
  • Bediening
  • Snelheid

Minpunten

• Handleiding

argus 25 maart 2019 Hands-on

Kyocera M5526cdw

perfecte printer, still, snel en goede print kwaliteit. Eco mode werkt. Bediening paneel simpel en eenvoudig Windows 10 alle functies werken zonder problemen Fax niet getest. Mobiel (Iphone) alle functies werken Ubuntu, printen werkt prima en makkelijk te installeren (incl alle mogelijkheden), maar scannen heb ik nog niet werkend gekregen.

Pluspunten

• print kwaliteit
  • bediening
  • constructie
  • Functions

Minpunten

• Support Ubuntu
TwisteR 25 november 2017 Product gekocht

Kyocera M5526cdw

Een zeer goede laserprinter die hoge printkwaliteit combineert met een relatief lage prijs. Ik heb deze laserprinter gekocht i.v.m. het starten van een eigen bedrijf en wilde met laserkwaliteit offerten en rapportages kunnen printen. En dat gaat buitengewoon goed. Prima netwerk functionaliteiten en bediening is goed op orde.

Pluspunten

• Printkwaliteit
  • Makkelijke te bedienen
  • Software makkelijk in te stellen (Windows)

Minpunten

• Besturingssoftware kent erg veel mogelijkheden
  • Toelichting/Handleiding
  • Technische details moeilijk te vinden

F.U.B.A.R 18 februari 2017

Kyocera M5526cdw

Ongelooflijke featurelijst, duidelijk een bedrijfsprinter. Kan automatisch duplex printen, scannen en kopiëren. Uitgebreide HTTP en HTTPS-interface. Werd direct herkend door Mac OSX Sierra en Linux (Debian Jessie, CUPS) via wifi. Slechts € 315! Voorlopig niks dan goeds!

Pluspunten

• Indrukwekkende featurelijst
  • Automatisch tweezijdig printen en scannen in kleur
  • Werkt direct onder OSX en Linux
  • Scannen naar mail/FTP/SMB

Minpunten

• Enorme featurelijst kan overdonderend zijn

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kyocera M5526cdw?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite