-
Speaker kanalen
5.1 - Audio ingang Jackplug 3.5mm
Dit product is niet te koop.
Over de set
Voordat ik op aanschaf van deze set over ging had ik al een half jaar de Creative 4400 4.1. Dit was een prima setje en ik was, omdat ik toen nog een onboard geluidskaart had en vanwege de prijzen voorlopig niet van plan om naar iets beters over te stappen. Ik was zelf erg tevreden over de 4.1 Creative set en had als opvolger voor meer power stiekem de T5400 al een tijdje op het oog.
De minimaal 90 euro die er toen betaald voor moest worden was mij net wat teveel. Tot mijn verbazing zag ik dat bij een winkel deze set vanwege een lichte beschadiging aan de doos voor 55 euro staan! Ik twijfelde er niet over om deze set te laten staan. Een gelukje, laten we het daar maar op houden.
De set op zichzelf
De verpakking van het geheel was prima. Er zijn normaal 5 speakers aanwezig waarvan 3 grote 2-weg exemplaren met tweater voor front en center en 2 kleine voor rear. Bij mij was dit echter omgewisseld waardoor ik 4 grote en 1 kleintje had, welke ik voor center aansloot. Weer een gelukje! Er zit ook een afstandsbediening in met draad waar je een hoofdtelefoon aan kunt koppelen en de bas/volume in kunt stellen. Ik gebruik zelf meer de hoofdtelefoon dan de speakers dus zou niet zonder kunnen. De aux-in gang...