€ 50,99

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Foritain 27 augustus 2018

HyperX Cloud Stinger Zwart

Leuk ding. Vooral veel veilige design keuzes wat het een redelijk veilige aanschaf maakt; prima geluid, bovengemiddeld in muziek, ruim verstelbaar en universeel 'best comfortabel'. Voor hetzelfde geld zien we echter opties met een betere bouw, chiquere afwerking en ook een wat betere microfoon. Goed, maar niet uitzonderlijk.

Pluspunten

• Weinig concessies wat het geluid betreft. Vooral goed voor als je naast gamen ook het nodige muziek luisterd
  • Lijkt goed tegen een stootje te kunnen
  • Ingebakken mute (mic omhoog) altijd fijn.
  • Ruim verstelbaar en veilige pasvorm.
  • Prijsje

Minpunten

• Plastic fantastic oogt en voelt verre van luxe
  • Microfoon is 'good enough' maar we hebben beter gezien voor dit geld.
  • Prima prijs-prestatieverhouding, maar even goed niet uitzonderlijk, zeker met het oog op regelmatige aanbiedingen rond dit prijspunt.

demokert 30 december 2016

HyperX Cloud Stinger Zwart

Ik heb deze headset gewonnen bij 4Launch middels een Facebook actie, en daarbij hoort een beloofde review.

Pluspunten

• Design
  • Stevig
  • Audio kwaliteit

Minpunten

• Kabel(s) aan de (te) lange kant.

Opnamekwaliteit Score: 4

wobe 22 april 2020 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Heb deze headset zwaar gebruikt voor over 3 maanden en heb vaak zweet oren gekregen door de leren oorkappen maar in de winter zit deze wel lekker en warmt je oren op. Het geluid is echt top kwaliteit je hebt genoeg bass om lekker te kunnen gamen.

Pluspunten

• memory foam oorkappen
  • Matige microfoon
  • Lange kabel dongle

Minpunten

• Glossy boven de oorkappen
  • Geen Surround
  • Oorkappen niet groot genoeg voor mijn oren

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 3

Joel7 23 maart 2021 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Zeer mooi product gaat lang mee is robuust en microfoon is matig. Het geluid klinkt goed zeker aan te raden

Pluspunten

• Robuust
  • Geluid
  • Lang mee te gaan

Minpunten

• Microfoon

Luc2004 16 juni 2020 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Voor de prijs is het een prima headset. Hele lange kabel(kan positief of negatief zijn). Mooi design, weinig soorten variaties met kleuren, alleen een variant met blauw maar dat is het.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi disign
  • zachte oorkleppen
  • over ear oorkleppen
  • geluid dempend

Minpunten

• Weinig soorten uitvoeringen/kleuren
  • Mic kwaliteit niet geweldig
  • Mic pikt soms geluid uit de headset op

Opnamekwaliteit Score: 2
Features Score: 4
Jncnossen 4 december 2019 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Gekocht voor 35 euro, hoewel dit best een mooie prijs-kwaliteit voor de headset is de matige microfoon een echte deal-breaker. Gekocht als een goedkope headset zodat niet iedereen telkens kon horen wat er in mijn huis gebeurde. Echter hoort nu iedereen zichzelf en wat de koptelefoon uitzend.

Pluspunten

• Geluid OK
  • Goed design ondanks plastic
  • Prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Mic zacht
  • Mic pikt geluid speakers op
  • Niet super comfortabel

MrVerstappen 10 maart 2019 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Deze headset op advies van een vriend gekocht. Voor mij persoonlijk een van de beste in de prijsklasse onder de €70,-. Zelfs na het kapot gaan van mijn headset(kitten + kabels = no go), tot tweemaal deze headset gekocht.

Pluspunten

• Mic omhoog voor mute functie
  • Mooi en duidelijk geluiden
  • Kwaliteit mic
  • Comfortabel
  • Oorkleppen kunnen 90° draaien

Minpunten

• Oren worden warm na een lange gamesessie
  • Door plastic oogt en voelt hij cheap

Smit260 5 december 2018 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Aangeschaft voor 60 euro. Na nog geen 2 maanden is de microfoon heel zacht. Toch wel erg een minpunt en daarom niet zal ik hem niet opnieuw kopen.

Pluspunten

• Perfect geluid
  • Goede bedrading
  • Zit lekker

Minpunten

• Microfoon snel stuk

Snackvriendjes 29 mei 2018 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Heb hem 1 maand geleden aangeschaft zit lekker. Lekkere zachte oorkappen Goed geluid. Echt een aanrader

Pluspunten

• Zachte Oorkappen
  • Goede kwaliteit
  • Mute switch
  • Volume switch
  • Rubberen kabel
  • Goed geluid

Minpunten

• De microfoon
  • Glossy plastic oorkap
  • Geen

PittigeTante 17 februari 2018 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Fijne koptelefoon met zeer redelijk geluid voor de prijs. Helaas gaat de kwaliteit van de microfoon snel achteruit waardoor ik heb hem na 1,5 jaar heb moeten vervangen. Behuizing is zeer stevig en het microfoon-mute feature als je hem omhoog klapt is zeer welkom.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit behuizing
  • Mooi geluid voor de prijs

Minpunten

• Microfoon kwaliteit matig

coolykoen 2 november 2017 Product gekocht

HyperX Cloud Stinger Zwart

Voor de audiophiles onder ons kan ik geen mening erover geven, zelf ben ik er niet zo in geintresseerd. Voor games, voice, films, en meer kan ik echter zeggen dat er prima geluid uit komt, en de microfoon goed werkt, maar soms ietsje zacht is.

Pluspunten

• Prima geluid.
  • Stevig.
  • Zit lekker, weinig last van ophouden voor lange tijd.
  • Meegeleverd 3 naar 4 pins 3,5mm jack voor telefoons ed.

Minpunten

• Microfoon soms wat zacht, vervelend met instellen.

roflpantoffel 9 september 2017 Product gekregen

HyperX Cloud Stinger Zwart

Voor zijn prijsklasse is dit een leuke headset, maar zijn duurdere familie heeft duidelijk beter geluid en noise cancellation. Voor gamen is het prima, maar voor het beluisteren van muziek zou ik toch al snel voor een duurdere variant gaan.

Pluspunten

• Niet duur
  • Kabel redelijk lang
  • Licht
  • Geluidskwaliteit voor zijn prijsklasse is goed
  • Geluid is redelijk neutraal
  • Comfortabel

Minpunten

• Weinig noise cancelling en reductie
  • Behuizing van de oorschelp is van dun plastic
  • Bas is redelijk maar niet vol
  • Geluid is niet helemaal helder

harmjanfl 8 mei 2017

HyperX Cloud Stinger Zwart

Degelijk ding, comfortabel, goed geluid en goede mic. de 'boompole'/dat stokje van de microfoon is aan de lange kant, waardoor ik soms in mijn mic zit te blazen. maar dat is zelden en verschilt per persoon. geluid is goed, en ondanks dat het plastic is is het goed plastic.

Pluspunten

• goed materiaal
  • lekker geluid
  • goede mic
  • draag comfort

Minpunten

• boompole aan de lange kant
  • overear, dus kan warm worden.
  • niet de beste noise canceling.

Jentedw 14 januari 2017

HyperX Cloud Stinger Zwart

Ik vind het een erg goede headset en ben er zeer tevreden mee maar voor de prijs zijn er natuurlijk minpunten.

Pluspunten

• Erg goede kwaliteit
  • Kan tegen een licht stootje
  • Handige kabel
  • Sluit erg goed af
  • Erg comfortabel
  • Goed betaalbaar

Minpunten

• Niet erg mooi
  • Microfoon kan niet los
  • Erg warm tijden activiteit
  • Microfoon heeft behoorlijke ruiscanceling(hierdoor klinkt je stem onderdrukt). Wel altijd goed verstaanbaar.
  • Mensen kunnen bij hard geluid jouw geluid horen door de microfoon.

dNyw 19 november 2016

HyperX Cloud Stinger Zwart

Zeer goede koptelefoon, zit heerlijk, geluid is ook super. Voor 60 euro is dit een topper die zijn veel duurder concurrenten makkelijk verslaat!

Pluspunten

• Zit top!
  • Goed geluid
  • Goede microfoon

Minpunten

• Kabels zijn wel wat aan de te lange kant

ManIkWeet 10 oktober 2016

HyperX Cloud Stinger Zwart

Een stevige koptelefoon met goed geluid, prima microfoon en uitstekend comfort. Het geluid heeft iets weg van een radiostem: stemmen klinken vergelijkbaar met radiopresentatoren, lage tonen dus. 90° draaiing van de schelpen gaat de verkeerde kant op: headset van je hoofd op de tafel leggen is onnatuurlijk (hoofdband richting jouzelf)

Pluspunten

• Erg comfortabel, zit gelijk goed
  • Prima verpakking
  • Geen onzin LED verlichting of driver software
  • Verlengkabel voor 1 naar 2 plugs: 1 plug voor telefoon/laptop/controller, 2 plugs voor computer
  • Stevige hoofdband
  • Makkelijke volume slider aan rechteroor
  • Microfoon uitschakelen door stand te veranderen
  • Goedkoop voor 50mm magneten

Minpunten

• 90° de verkeerde kant op
  • Microfoon kan niet los
  • Geen platte kabel

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HyperX Cloud Stinger Zwart?