Marantz PM6006 Zwart

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
pimxcNewbie 28 januari 2018 Product gekocht

Geweldige versterker!

Pluspunten

• Geluid
  • Aansluit mogelijkheden
  • Ontwerp

Minpunten

• Geen wifi of bluetooth

Geluidskwaliteit Score: 5

j-anoniem 9 juni 2020 Product gekocht

Marantz PM6006 zilver

Had wereldwijd geprezen budget versterker Marantz PM6006 en Onkyo A-9150 gekocht om dan 1 of beiden te retourneren. De Marantz is hele grote tegenvaller, maar mozes kriebel wat is die Onkyo absurd goed voor 40 meer. Laat bij dat ding ook mijn mening achter. Getest met MA Bronze 2 speakers.

Pluspunten

• Marantz versterker zelf is ontzettend mooi om te zien, bouw voelt erg solide
  • Bol retour, hoef niet eens uit te printen, wordt bij afhaalpunt gedaan. Bij bol krijg ik altijd netjes geld terug, Durf daarom bij hen op zijn Amerikaans in dit geval meerdere versterkers te kopen om thuis uitgebreid te testen. Zijn niet veel webwinkels waarbij ik dat aandurf.

Minpunten

• Onzuivere overheersende midden en hoge tonen zelfs met trebble laag
  • Totaal geen bas, met loudness aan en bas op max zelfs nauwelijks bas. Ook geen sub out of pre out om dat met subwoofer op te lossen
  • Weinig detail. Heel veel tonen van instrumenten missen of erg ver weg, zang vaak ver op achtergrond. Muziek klinkt als bij elkaar gegooide monotone toon
  • Volume zacht nog futlozer, kan net zo goed naar mono-speakertje van telefoon luisteren. Want tsja, geen bas of detail dus.

wickyman 9 februari 2020 Product gekocht

Marantz PM6006 zilver

De PM6006 is een categorie lager dan mijn vorige Marantz (7004). Het verschil met de duurdere 7004 is nauwelijks te horen. De versterker is aangesloten op 2 high-end AudoPhysics classic vloerstaande luidsprekers en alhoewel de PM 6006 eerder in de budget-vriendelijke klasse valt, levert het geheel toch een prima resultaat.

Pluspunten

• Design
  • Muziek kwaliteit
  • Robuust

Minpunten

• Geen bluetooth of USB

EMJNewbie 5 november 2018 Product gekocht

Marantz PM6006 Zwart

Overgestapt naar Marantz in zowel de woonkamer als slaapkamer. Slaapkamer: Marantz PM6006 versterker en Marantz NA6006 netwerkspeler. Woonkamer: Marantz PM8006 versterker en Marantz ND8006 netwerk cd speler. Met beide opstellingen zeer tevreden. Erg mooi geluid. Ook de app is zeer goed, wat een groot verschil is met mijn vorige muziekinstallaties.

Pluspunten

• goede afstandsbediening
  • supermooi geluid
  • goede app

Minpunten

• gekleurde lichtjes op versterker hoeft voor mij niet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Marantz PM6006 Zwart?