LG GH24NSD1

Specificaties 16 speed DVD-brander met SATA-150 aansluiting - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de LG GH24NSD1. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
MrDayOff 18 januari 2021 Product gekocht

LG GH24NSD1

Erg luidruchtig bij gebruik, als je dat niet wil zou je een duurdere moeten aanschaffen. Voor deze prijs mag je niet klagen, het doet wat het moet doen. Ik had zelf het idee dat ie niet erg snel was, maar dat heb ik niet getest of vergeleken.

Pluspunten

• Doet wat het moet doen

Minpunten

• Luidruchtig

Ronald-v-M 12 september 2018 Product gekocht

LG GH24NSD1

Past perfect bij mijn computer, op de foto staat witte tekst maar dat zit er niet op waardoor hij mooi low profile wegvalt in de case. Relatief stil voor een optische drive op volle snelheid wel goed hoorbaar. Doet zijn werk niks op aan te merken.

Pluspunten

• lekker snel in zowel lezen als schrijven
  • sata aansluiting
  • degelijk gebouwd
  • stil voor een optische drive
  • low profile

Minpunten

• niks

Xalandra 24 mei 2018 Product gekocht

LG GH24NSD1

Afgelopen weekend gekocht (mei 2018). Ik zat te twijfelen tussen Asus DRW-24D5MT (retail) en deze. Aangezien bij die Asus stond dat die luidruchtig was en deze niet, plus er werd mij verteld dat mijn sata-600 (op moederbord) compatible is met de sata-150, heb ik deze gekozen.

Pluspunten

• Nauwelijks hoorbaar
  • Meegeleverde DVD niet nodig, inpluggen en het werkt met VLC speler

Minpunten

• Sata kabel tussen dvd-brander en moederbord niet meegeleverd
  • Kabel van voeding naar dvd-brander niet meegeleverd

Miekpeeps 24 maart 2018 Product gekocht

LG GH24NSD1

Zeer tevreden met deze CD/DVD brander.

Pluspunten

• Laag geluid, zelfs bij hoge snelheid gebruik.
  • Gebruikt een SATA aansluiting
  • Sterke constructie

Minpunten

• Nog geen kuren gehad.

goofy_2005 3 maart 2018 Product gekocht

LG GH24NSD1

Prima goedkope DVD/CD brander die ook nog prima schrijft. Bouwkwaliteit is goed, hij voelt en ziet er stevig uit. Schrijft ook op M-DISC. De M-DISC garandeert data veiligheid en gaat veel langer mee dan een standaard DVD. Bij de bulk versie brander worden geen schroefjes en kabels bijgeleverd.

Pluspunten

• Stil
  • Schrijf kwaliteit
  • Bouw kwalitiet
  • Snel 24x DVD, 40x CD
  • M-DISC
  • Bulk, dus goedkoop
  • SATA interface

Minpunten

• Nog geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG GH24NSD1?