Review door de redactie

Door Jeroen Horlings - Redacteur fotografie 24 augustus 2016

De Panasonic GX80 lijkt veel op de GX7, met zijn platte body, in-bodybeeldstabilisatie en ingebouwde evf, die in de GX80 overigens niet kantelbaar is. Hij valt verder op met de mogelijkheid om in 4k te filmen, iets wat we in dit prijssegment niet vaak tegenkomen. De kitlens is uitzonderlijk compact, maar werkt wel mechanisch en moet dus handmatig uitgedraaid worden voor gebruik. Lees verder »

Lees de uitgebreide review en reacties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
REvandenBerg 11 december 2016

Panasonic Lumix DMC-GX80 Body Zwart

Geweldig toestel in combinatie met Panasonic 14-42

Pluspunten

• Licht en handelbaar
  • Touch
  • 4K film en foto
  • Foto-kwaliteit

Minpunten

• Touchscreen beperkt draaibaar
  • Geen oplader

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 4

eddyva 15 september 2017

Panasonic Lumix DMC-GX80 + 12-32mm f/3.5-5.6 Zwart (Product gekocht)

De GX-80 is een klein cameraatje die een goede 4K video in huis heeft. Ik ben zeer tevreden van de resultaten. Als ik binnenkort weer meer tijd heb ga ik mij er wat meer op toeleggen.

Pluspunten

• Scherp
  • Goede, snelle AF
  • 4K video
  • maakt mooie macrofoto's
  • niet duur

Minpunten

• Voor mij nogal ingewikkeld.

tvoorbergenNewbie 8 januari 2017

Panasonic Lumix DMC-GX80 Body Zwart

Top camera voor de prijs die je ervoor betaald Jam-Packed met features en 4K video allemaal te bedienen via touch screen die erg snel reageert. de down-sides zijn grip deze kan misschien wat klein uitvallen voor mensen met grote handen, en het kunnen uploaden via wifi naar je laptop afwezig.

Pluspunten

• Features
  • Prijs/kwaliteit
  • Touch screen
  • 4K video

Minpunten

• Grip (persoons gebonden)
  • Draadloos uploaden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Panasonic Lumix DMC-GX80 Body Zilver?