Specificaties Modulerende thermostaat + app - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3

Itho Daalderop spIDer Connect

Voor mij voldoet de thermostaat. Voor mensen die meer 'smart' functies willen, of mensen met een ketel en ventilatiesysteem die niet van Itho Daalderop zijn, kunnen misschien beter een andere thermostaat kopen. Toch is er veel voor te zeggen om toch deze spIDer thermostaat te kopen.

Pluspunten

• Werkt naadloos met mijn ketel
  • Makkelijk in te stellen
  • Je kan ook de ventilatie regelen
  • Powerplugs om apparaten te schakelen.
  • Ondersteuning voor zones (slechts 2 op dit moment, er wordt aan gewerkt).

Minpunten

• Geen Windows Phone app
  • Nog geen aanwarmvervroeging
  • De gebruikte frequentie voor draadloos is 868 MHz, maar is een eigen protocol.
  • Minder 'slim' dan de concurrentie, maar met een reden

Kwaliteit Score: 4

edewaard 23 november 2017 Product gekocht

Itho Daalderop spIDer Connect

Na lang zoeken en vergelijken gekozen voor hetzelfde merk thermostaat. De installatie vergt veel afstemming tussen de diverse componenten. Het netwerk dat gebruikt wordt voor de besturing vanaf smartphone en tablet is instabiel en ligt er regelmatig uit (Belgische partner niet competent). Branderautomaat mogelijk beschadigd door storingen in de spider.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke handleiding

Minpunten

• Instabiel netwerk voor aansturing via apps
  • veel handelingen om het geheel te installeren
  • risico op schade aan de branderautomaat van de daalderop classic comfort 130

siteoptimo 11 oktober 2017 Product gekocht

Itho Daalderop spIDer Connect

Leuke thermostaat waar je ventilatie etc aan kan koppelen. Koppelen zelf gaat iets moeilijker, maar is wel haalbaar. Goede leesbaarheid, maar instellen doe ik liever online via de Ithodaalderop pagina's. Dit is een toestel die mooi is maar zichzelf niet super gemakkelijk uitlegt zonder handleiding.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Leuk design
  • LCD is zwarter dan hier op de afbeelding
  • Goede leesbaarheid
  • Enige thermostaat waar je ventilatie mee kan koppelen

Minpunten

• Gaat niet vanzelf aan als je ervoor staat (geen proximity sensor)
  • Standaard spreekt de gateway (valt gelukkig uit te zetten)
  • Complex om te bedienen als je alle functies wil kennen

Zilver 28 april 2016

Itho Daalderop spIDer Connect

De Koelfunctie van mijn Coolcube zou volgens Itho draadloos met de Spider Connect moeten werken. In tegenstelling tot de informatie op hun website is dit NIET het geval. Wel kan de Gateway praten en heeft een kleurenled. Voor iets wat in de meterkast hangt voor mij volslagen waanzin.

Pluspunten

• Mooi Kastje
  • Eenvoudig in te regelen via website

Minpunten

• De Gateway Praat
  • De Gateway heeft een kleurenled
  • Onzinnig ontwikkeld

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Itho Daalderop spIDer Connect?