Specificaties Soort accessoire: Laptopstandaard - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Rafe 5 maart 2016

Roost Laptop Stand 2.0

Past opgevouwen makkelijk in rugtas, staat als een huis wanneer uitgeklapt. Waar andere lapstopstands weinig verhoging bieden is het met de Roost mogelijk om de bovenkant van mijn MacBook 13" op ooghoogte te krijgen voor een ergonomische werkhouding. Wat mij betreft de ultieme laptopstand.

Pluspunten

• In hoogte verstelbaar
  • Makkelijk mee te nemen
  • Goede grip op laptop en bureau
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Zal niet door iedereen mooi gevonden worden

Koesper 8 september 2016

Roost Laptop Stand 2.0

Vrijdag besteld, maandag in huis. Dat zijn we inmiddels gewend van de betere nederlandse webshops, maar in dit geval was het bij een bestelling van www.therooststand.com En de stand zelf? heerlijk! Vergeet ook niet de RKM toetsenbord hoes mee te bestellen, daar past de stand ook netjes in

Pluspunten

• Stevig
  • Lichtgewicht
  • Ergonomisch
  • Snelle verzending
  • Snel uit te klappen
  • makkelijk 'lager' in te stellen

Minpunten

• Visueel niet bijzonder
  • lastig weer 'hoger' in te stellen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Roost Laptop Stand 2.0?