Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
kazpers 16 juni 2018 Product gekocht

König Clip-on microfoon

Een kleine prijs, terwijl de kwaliteit fantastisch is. Zeer geschikt voor budgetgamers die alleen een microfoon nodig hebben om bijv. te voicechatten. Aanrader voor personen die niet te veel willen uitgeven.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Goede kwaliteit
  • Lange draad
  • Robuust

Minpunten

• Clip niet erg stevig
  • Zachte inputaudio

derekklouwer 12 juli 2017 Product gekocht

König Clip-on microfoon

Doet wat het moet doen, geen schokkende kwaliteit ofzo.

Pluspunten

• Gewoon goed
  • kan een stootje hebben

Minpunten

• geen studiomicrofoon

Captain Dinky 5 februari 2017

König Clip-on microfoon

Deze microfoon gekocht omdat ik ook voice chat wilde gebruiken zonder steeds een headset op te doen. De geluidskwaliteit is verrassend goed. De microfoon hangt op een halve meter afstand en ik heb in Windows de microfoon versterkt omdat de output op die afstand een beetje zacht was.

Pluspunten

• Zeer goedkoop
  • Prima geluid
  • Lang snoer
  • tweedelig (clipje kan er van af)
  • Na versterking prima hoorbaar op afstand >1m

Minpunten

• goedkoop uiterlijk

MarvinJames 18 april 2016

König Clip-on microfoon

Verbazingwekkend genoeg krijg ik regelmatig de opmerking dat ik het beste geluid heb van alle mensen in een online gesprek. Dat voor het goedkoopste microfoontje dat ik vinden kon. Het snoer is lang. Het klipje is handig. Alleen jammer dat er geen mute-knopje op zit. Voor de rest: mooie prijs-kwaliteitverhouding!

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Klipje grijpt zich goed vast
  • Lang snoer
  • Hoge prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Geen mute-knop

Phantomic 13 maart 2016

König Clip-on microfoon

Voor het geld echt het beste, beter dan in headsets en je hebt er geen last van. (EDIT: Sta er niet op, bij mij is die nu kapot! :p 9-7-16)

Pluspunten

• Prima qualiteit
  • Spot goedkoop

Minpunten

• KLEINE ruis* Minder dan bij headsets

BierfietsNL 15 december 2015

König Clip-on microfoon

Ik zocht een goedkope microfoon voor TeamSpeak welke ik kon gebruiken icm met mijn bestaande oordopjes, omdat ik een headset niet fijn vond zitten. Na een beetje zoeken op internet dit ding tegengekomen voor een paar euro.

Pluspunten

• Erg goedkoop
  • Redelijk lange snoer
  • Clip is erg handig en voelt redelijk stevig aan
  • Geluidskwaliteit is zeer goed te noemen voor het geld.

Minpunten

• Geen mute knopje

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een König Clip-on microfoon?