Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3

Philips Airfryer HD9220/20

Schoonmaken is een ramp want het apparaat blijft altijd vies door vetspetters tegen het verwarmingselement, rook uit het apparaat is aan de orde van de dag bij verse producten (zoals worst). Frietjes en snacks worden knapperig en smaken goed. Je mist wel het "romigere en smeu´ge" van een frituurpan.

Pluspunten

• Bereidt sneller gerechten dan concurrentie
  • Weinig omkijken naar het koken
  • Kan verschillende soorten producten bereiden
  • Grote community met tips & tricks
  • Minder stankoverlast dan bij een gewone frituurpan

Minpunten

• Voor maximaal 3 personen
  • Schoonmaken is een ramp
  • (Verbrandings)rook uit het apparaat bij vette producten
  • Slecht gedesignd
  • Kan geen verse en vette producten bakken i.v.m. brandgevaar

rolframaker 12 december 2017 Product gekocht

Philips Airfryer HD9220/20

Besloten geen normale frituurpan te kopen maar een airfryer, zodat ik hem in huis kon gebruiken zonder dat mijn hele huis naar frituurvet stinkt. Redelijk tevreden over het apparaat alleen je moet niet de illusie hebben dat het zo goed werkt of hetzelfde smaakt als een frituurpan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Zorgt voor minder vet eten
  • Minder stank

Minpunten

• Veel frituur snacks kun je er simpelweg niet in doen
  • Stinkt nog steeds wel iets.
  • Niet geschikt voor grote familie porties
  • Duurt aanzienelijk langer dan een normale frituur
  • Maar deels schoon te maken zover ik zie
  • Een echte frituurpan smaakt volgens de meesten toch lekkerder

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips Airfryer HD9220/20?