€ 27,50

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
digistamremco 12 juni 2020 Product gekocht

REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg

Prima Filament, Mooie zijdeglans kleur. je kan er mooie strakke prints mee maken.

Pluspunten

• Strakke prints
  • mooie zijdeglans
  • kartonnen rollen
  • ook halve kilo rollen leverbaar
  • ruim assortiment aan kleuren

Minpunten

• iets brosser dan sommige andere merken
  • duurder dan huismerk

Printcapaciteit Score: 5
Printkwaliteit Score: 5

Gnarkill2k6 5 mei 2017

REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg

Prima prijs en aardig printresultaat. REAL mag haar kwaliteitscontrole wel een flinke upgrade geven. Midden in mijn rol zat een knoop in het filament waar uiteindelijk een breuk plaats vond. Ook in deze verpakking geen anti-vochtzakje. Opmerking/vraag via mail na een week nog niet beantwoord. Tegenvaller, koop ik niet meer.

• Goed resultaat

Minpunten

• kwaliteitscontrole
  • geen anti-vochtzakje
  • klantenservice

Printcapaciteit Score: 3
Printkwaliteit Score: 2

Biosflasher 19 juni 2017 Product gekocht

REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg

Net als de vorige reviewer heb ik exact dezelfde ervaring met het REAL FILAMENT. Lees verder voor de details..

Pluspunten

• Filament print kwaliteit is goed
  • Assortiment is prima

Minpunten

• Filament draad is slecht gewikkeld
  • Kwaliteit controle eindproduct kennelijk niet aanwezig
  • Klacht van klant worden niet serieus genomen
  • Draad meer dan 4x vastgelopen op de spoel (diverse spoelen) bij printen van langdurige projecten.

Printkwaliteit Score: 2

Knoose 31 december 2018 Product gekocht

REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg

Prima product, duurde eventjes voordat ik de settings juist had maar daarna print het prima. Aanrader voor de prijs

Pluspunten

• Stevig
  • kan in detail

Minpunten

• geen

DroneManNewbie 29 november 2017 Product gekocht

REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg

Meerdere kilo's Real filament op geprint. Eén keer een lus gemaakt door mijn eigen ondeskundigheid tijdens het verwisselen van kleur. Het Real filament sla ik stofvrij op in een box. Na een periode van een jaar is het filament nog perfect te printen zonder brosheid. Uitstekende kwaliteit, niets te klagen.

Pluspunten

• Vloeit mooi met een standaard 0.4mm nozzle
  • Netjes verpakt
  • Heldere kleuren
  • Printtemperatuur stabiel tussen de verschillende kleuren.

Minpunten

• niet elke kleur beschikbaar.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg?