Specificaties Overig - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
BUSINESSRA 29 oktober 2018 Product gekocht

Korg nanoKONTROL2 Zwart

Streamer, editer of gewoon een gemiddelde gebruiker die er niet meer tegen kan dat die steeds naar de standaard windows volume mixer toe moet. Voor jullie is dit het ideale apparaat. Makkelijk en snel programma's aan elke slider koppelen of andere programma's gebruiken. Het kan allemaal met deze midi.

Pluspunten

• Compact
  • Multifunctioneel
  • genoeg knoppen
  • Mogelijkheid om eigen programma's te kunnen schrijven voor de controller

Minpunten

• korte kabel
  • geen standaard software

tongribnau 7 januari 2018 Product gekocht

Korg nanoKONTROL2 Zwart

Leuk dingetje ik gebruik hem om mijn games discord muziek en andere apps snel en los van elkaar te regelen.

Pluspunten

• Sliders zijn heel handig
  • Met handige soft ware waarmee je de knoppen kan aanpassen wat ze doen
  • Veel knoppen

Minpunten

• Had zwaarder gemogen
  • Vrij prijzig ik had hem voor 60 euro

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Korg nanoKONTROL2 Zwart?