Denon HEOS 7 Zwart - Reviews

Specificaties Stereo-speaker met WiFi (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Denon HEOS 7 Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Pohan88 8 september 2015

Denon HEOS 7 Zwart

Enkele dagen in het bezit van dit apparaat. Nog een stukje beter dan de Heos 5 die ik inmiddels in de keuken heb gezet. Jammer is wel dat ik het geluid van de tv (optische audio out) niet over dit apparaat kan afspelen en ik hiervoor de soundbar moet aanschaffen.

Pluspunten

• Vervanger voor complete versterker
  • Geluid is geweldig!
  • usb ingang is ideaal.

Minpunten

• Geen digitale ingangen.
  • Goede router is vereiste
  • Beslist premium account nodig spotify

swolenbeatz 26 maart 2015

Denon HEOS 7 Zwart

Ik heb de HEOS 7 in de woonkamer staan van 9m x 5m en deze vult makkelijk de ruimte. In combinatie met Spotify en Deezer vind ik het echt een top apparaat! De app werkt ook erg snel en ook mijn vriendin kan er prima mee omgaan.

Pluspunten

• Veel power
  • Modern design
  • USB ingang voor usb stick of schijf

Minpunten

• Past niet op iedere plek door zijn grootte. Echter zijn hiervoor de HEOS 3 en 5 perfect.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Denon HEOS 7 Zwart?