TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh - Reviews

Specificaties Powerbank (universeel) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
TTheuns 13 september 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

D TP-Link <veel te lange productnaam hier> is een gewoon goede powerbank. Het heeft geen overbodige features, maar ook niets te weinig. Goed als basisproduct, maar niet als je op zoek bent naar een battery bank die je dagelijks in je broekzak wilt hebben.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Flinke capaciteit
  • Klein formaat
  • Zaklamp
  • Duidelijke indicatie van accuniveaus

Minpunten

• Erg onhandige vorm
  • Beide poorten op 1.5A i.p.v. de geadverteerde 1A en 2A
  • Slechte kwaliteit meegeleverde kabel

Jellewie 21 september 2017 Product gekocht

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Testen gedaan met een keweisi usb tester.laad apparaten met zn 1.5A of 0.7A op, mAh die er in gaat 9634mAh, mAh die er uit komt 6344mAh rendament zn 65% (iets hoger dan ik normaal tegenkom) oplaad duur zn 6-8 uur

Pluspunten

• short circuit protectie
  • over voltage protectie
  • over charge protectie
  • over discharge protectie
  • over laad protectie
  • over hitte protectie

Minpunten

• 1x1A 1x2A (komt minder uit)
  • klantenservice
  • vierkant en lomp
  • wordt aardig warm als je hem volledig de stress in jaagd
  • mijne is kapot gebrand (een van de poorten is intern kortgesloten) en nu onbruikbaar

TheTinusNL 2 juni 2017

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Erg leuke powerbank welke ik heb gekocht na vele enthousiaste reviews te hebben gelezen over deze relatief goedkope powerbank.

Pluspunten

• Ontladen gaat rap (afhankelijk van op te laden device)
  • Twee poorten.
  • Zaklampje.

Minpunten

• Opladen gaat langzaam.
  • Vorm; liever had ik een platte en langere vorm gezien, welke makkelijker in een broekzak past.

HugoVS 16 november 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Goede powerbank voor weinig geld. Bouwkwaliteit is goed. Laadt verschrikkelijk langzaam op (8h op 2.1A lader).Led lampje is leuk maar je gebruikt het toch nooit. Het gewicht maakt mij niet veel uit , voelt eigenlijk best degelijk aan. Balkvormige design is handiger om in je zakken te bewaren.

Pluspunten

• Capaciteit
  • Meegeleverde tasje
  • Vorm

Minpunten

• Laadt langzaam op

mravensbergen 11 oktober 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Laadt 2 apparaten. Zowel mijn Ipad en Iphone kan ik tegelijk opladen. Gaat lang mee. Ik las wel dat de uitgang 2x 1.5A meet. Dus ik weet niet of alle apparaten goed opladen. Onhandige vorm en aan de zware kant. Gebruik mijn eigen kabels, meegeleverde kabel snel stuk

Pluspunten

• gaat lang mee
  • 2x tegelijk laden

Minpunten

• onhandige vorm
  • zwaar
  • slechte kabel

IWantRootBeer 27 juli 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Veel capaciteit, twee poorten en een lampje. Klein maar niet handig formaat. Beide poorten leveren 1,5A en dus niet 2A en 1A zoals erop staat. Heb hem 2x mee naar Amerika meegenomen en heeft niet teleurgesteld.

Pluspunten

• Hoge capaciteit
  • Twee apparaten tegelijk laden
  • Ingebouwd lampje

Minpunten

• Poorten leveren allebei 1,5A en niet 2+1A (gemeten met een USB stroom metertje)
  • Niet groot maar onhandig formaat
  • Capaciteitsindicatie erg basic (4 lampjes)

Boerekool_ 22 juli 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Robuuste powerbank met grote capaciteit.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • 2 aansluitingen

Minpunten

• Wat onhandige vorm
  • lange oplaadtijd

mescie 19 juli 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Een robuuste powerbank met 2 slots. Wat aan de grote kant voor je broekzak, maar past wel bijvoorbeeld makkelijk in een trui of jaszak. Opladen duurt wat lang via USB, wel aan te raden via een wanddoos op te laden. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

• Robuust
  • 2 poorten
  • 10400 mah

Minpunten

• Opladen duurt lang
  • Past niet in je broekzak

Cooldevice 17 juli 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Je stopt hem niet snel in je broekzak ivm zijn formaat en gewicht maar hij kan daardoor wel tegen een stootje. De kleurstelling van de powerbank is 'zoet' te noemen, wit met babyblauw. Komt met een laadkabel die ook bruikbaar is op de Kobo e-readers en een stevig opbergtasje.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • 2A opladen
  • 10400mah

Minpunten

• Formaat (geen broekzak model)
  • Gewicht (241 gram)

Grompie 18 februari 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Powerbank met een grote capaciteit die wel niet over makkelijk mee te nemen is vanwege zijn vorm en gewicht. Prijs/kwaliteit vind ik het echter wel een koopje.

Pluspunten

• 2 apparaten tegelijk opladen
  • 2A opladen
  • Zaklampje
  • Hoesje en oplaadkapel bij geleverd
  • Prijs/kwaliteit
  • Grote capaciteit

Minpunten

• Zwaar
  • Vorm

Lambo LP670 SV 28 januari 2016

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Doet wat het moet doen. Geadverteerde hoeveelheid wordt ook bijna gehaald, wat wel eens anders wil zijn. Opladen gaat ook relatief snel en de capaciteit heb je wel nodig wil je apparaten meermaals opladen. Totaal pakket is best nog wel leuk (kabel, zakje, powerbank) en voelt stevig aan.

Pluspunten

• Wekt vertrouwen op door kwaliteit
  • Capaciteit klopt vrij aardig
  • 2A opladen is grote plus

Minpunten

• Relatief duur
  • Niet super compact en licht

a9480944 15 september 2015

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Goede prijs en werkt ook goed, maar vind het jammer van het design beetje lomp. En best zwaar!

Pluspunten

• Veel MaH
  • Niet duur
  • Goed beschikbaar in webshops in Nederland

Minpunten

• Lelijk design
  • Zwaar
  • Veel spullen in de doos die helemaal niet nodig waren

maikel049 20 augustus 2015

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Mooi simpel apparaatje met dubbele USB aalsuiting en kan inderdaad mijn iPad Air + mijn Sony Xperia Z2 tegelijk opladen zonder haperingen. Ik kan beide apparaten samen 2 keer opladen waar ik eigenlijk best wel van onder de indruk ben.

Pluspunten

• Zaklampje
  • Simpel in gebruik
  • Twee apparaten tegelijk
  • 2A USB
  • compact
  • Geleverd met laadkabel en hoesje
  • Laadindicatie
  • 10400mah

Minpunten

• Wordt warm bij opladen 2A
  • Wordt warm bij ontladen 2A

thomas s 13 juli 2015

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Erg mooi handige zaklamp/powerbank beetje zwaar maar dat is niet zo erg LET OP: bij de wekhamp het goedkoopst

Pluspunten

• Zaklamp
  • Kan mijn telefoon 5 keer opladen

Minpunten

• Beetje zwaar

Yuregenu 1 juli 2015

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Prima product, dat stevig aanvoelt en 2 ampère kan leveren en ontvangen. Laadtijd via stopcontact is aardig lang, maar gezien de capaciteit mag dat geen verassing zijn. Laden via zonnepaneel (in mijn geval een 4 Watt USB-paneeltje) is wonderbaarlijk genoeg ook mogelijk, al is de laadtijd dan uiteraard enkele dagen.

Pluspunten

• Stevig ontwerp
  • Ingebouwde zaklamp
  • Laadindicator
  • 2A in- en uitvoer mogelijk
  • Laadt twee apparaten tegelijk op

Minpunten

• Bovenzijde wordt aardig warm bij 2A uitvoer
  • Heeft een aardige tijd nodig om volledig op te laden

ricksnabel 28 juni 2015

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Erg makkelijk in het gebruik. Ben een redelijke heavy user van mn iPhone 6+, en dit geeft net het beetje extra juice wat ik nodig heb om de avond door te komen. Licht, klein en goed draagbaar.

Pluspunten

• Klein
  • Handige laadindicator
  • Kan veel power leveren als deze volledig opgeladen is
  • Value for money

Minpunten

• Niet zo plat qua design, past niet echt in broekzak zoals sommige platte powerbanks

briansoft 18 juni 2015

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Super handig product, kan al mijn portable productjes opladen (ook mijn Xbox ONE joystick). Zowel 1A als 2A opties en zelfs een lampje ingebouwd zodat je kan zien in de donker. Zelfs de design is mooi

Pluspunten

• Mooi design en een ingebouwde lamp en laad indicatoren
  • 1A en 2A producten kunnen worden aangesloten
  • Kan ook producten zoals PS4 en Xbox ONE joysticks opladen
  • Goed betaalbaar
  • Gaat lang mee op een single charge

Minpunten

• Enige product die ik niet werkend kreeg was een Samsung Galaxy Gear VR maar dit is niet een product fout van TP-Link maar een beveiliging van Samsung zelf

Trishul 26 februari 2015

TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh

Goede powerbank, eenmaal volledig opgeladen kan deze mijn ipad air 2 volledig opladen (van 8% naar 100%). Mooie behuizing en deze heeft twee usb poorten; eentje van 1A en de andere is 2A.

Pluspunten

• 2 usb poorten
  • Grote capaciteit (10.400mha)

Minpunten

• Gewicht, maar dit geeft ook misschien aan dat deze kwaliteitscellen bevat

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link TL-PB10400 - 10400mAh?