Dit product is niet te koop.
Specificaties
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
20,1" -
Video in
1x DVI-D, 1x VGA (D-Sub) -
Reactietijd
16ms - Kijkhoek 176°
-
Helderheid
250cd/m² -
Contrastverhouding (statisch)
400:1
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
20,1" -
Video in
1x DVI-D, 1x VGA (D-Sub) -
Reactietijd
16ms - Kijkhoek 176°
-
Helderheid
250cd/m² -
Contrastverhouding (statisch)
400:1
Verkrijgbaar sinds: 23 augustus 2002
Alles openen
Scherm
-
Schermdiagonaal
20,1"
Snelheid
-
Reactietijd
16ms
Beeldtechniek
- Kijkhoek 176°
-
Helderheid
250cd/m² -
Contrastverhouding (statisch)
400:1
Aansluitingen
-
Video in
1x DVI-D, 1x VGA (D-Sub) - Totaal video-ingangen 2x
Eigenschappen
-
Stroomverbruik
70W
Afmetingen
-
Hoogte
480mm -
Breedte
448mm -
Diepte
267mm
Gewicht en kleur
-
Gewicht
5,2kg -
Kleur
Zwart
Meer informatie
- Product ViewSonic VP201b (20.1", 16ms, D-sub/DVI-D)
- Categorie Monitors
- Merk ViewSonic
- Tweakers ID 35680
- SKU VP201b
Redactie
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
5,0
5 van 5 sterren
4
0
0
0
0
Beste beoordeelde review
Tja, wat kan ik zeggen? Ik was er als de kippen bij toen ik begon met mijn 15" NEC LCD1560NX. Een leuke monitor, voor die tijd echt perfect. Alleen begonnen mij na een tijdje de maat en geen-pivot tegen te staan. Na 3 jaar dankbaar gebruik te hebben gemaakt van deze monitor vond ik het tijd voor een grotere. Maar dan _echt_ een grote. En niet 19".. .die vond ik allemaal iets te klein. Mijn oog viel op de Inkoopactie van de Dell 21"+ monitoren. Ik heb de Dell 2001FP dus bij iemand bekeken, en vond de knoppen vies tegenvallen (rond en uitstekend.. blegh), die ook op de breedbeeld Dell's zaten (eigenlijk allemaal). Qua vormgeving viel deze voor mij totaal af, maar had wel de features die ik wilde! Verder gezocht... en ik kwam...
Pluspunten
DVI en VGA aansluiting Veel accesoires Strakke vormgeving (knoppen weggewerkt) USB-hub Hoge resolutie Superkleurweergave Pivot Reactietijd Uitgebreide DualView support mbt. pivotmogelijkheden
Minpunten
Zwaar (relatief??)
Vraag & Aanbod
Wil je je eigen tweedehands product adverteren?
Meer over handelen in Vraag & Aanbod »
:strip_icc():strip_exif()/u/87986/fractal.jpg?f=community)