Specificaties 650W (80 Plus Bronze) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Cooler Master GM G650M. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

600-650W voedingen review: 46 modellen vergeleken

Voedingen met een capaciteit van tussen 600-650 watt vormen een bijzonder interessant segment, aangezien dit op dit moment de 'sweet spot' is voor dit onderdeel. Voor dit artikel testten we niet minder dan 46 exemplaren.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Hitman1O1 31 januari 2018 Product gekocht

Cooler Master GM G650M

Goede voeding, verwachte Cooler Master kwaliteit. Ventilator is niet luid en heb nergens last van gehad. De prijs is prima voor 650 Watt ťn een betrouwbare naam. Semi-modulair is altijd een beetje jammer, maar leverde geen problemen bij het bouwen. De lange termijn zullen we nog moeten afwachten.

Pluspunten

• Niet luid
  • Geen problemen

Minpunten

• Semi-modulair

GekkeAr 8 april 2017

Cooler Master GM G650M

Prima voeding! Nu anderhalf jaar in gebruik, nog geen problemen gehad. Niet geheel modulair.

Pluspunten

• Geen storingen gehad
  • Prijs - Kwaliteit verhouding

Minpunten

• Semi modulair

m1r00tj3 22 februari 2017

Cooler Master GM G650M

Bagger tot het hoogste niveau, heb deze voeding in 3 jaar 3x moeten vervangen. 2x RMA en nu een andere kopen. Voor de rest was het sws al cheapo voeding. Hoef verder niks meer te zeggen denk ik.

Pluspunten

• Niet veel geluid
  • Cheap

Minpunten

• Slechte bouwkwaliteit
  • Cheap sleeving
  • Gaat ~1x per jaar kapot

Karperman14 28 november 2016

Cooler Master GM G650M

Prima bang for buck. Niet heel stil.

Pluspunten

• semi-modulair
  • 650 watt
  • efficiŽnt

Minpunten

• niet stil
  • kabels zijn wat stug

Gamehack 21 juli 2016

Cooler Master GM G650M

Dit is een voeding met veel vermogen waardoor je er ook daadwerkelijk veel op kan aansluiten. Dit maakt het perfect om in een game-pc te worden geplaatst

Pluspunten

• Goed voor een game opstelling
  • Bronze voor een lage prijs

Minpunten

• Niet de stilste

rolandlub 13 januari 2016 Product gekocht

Cooler Master GM G650M

Ik gebruik hem nu een jaar en ik ben er zeer tevreden mee. hij is niet de aller stilste maar zeker niks storend. de semi modulaire voeding is helemaal fijn als je de kast strak wilt in delen

Pluspunten

• Modulair
  • Stabiel
  • Strak design
  • goede kabels

Minpunten

• niet de stilste

Jermo Arensman 3 juli 2015

Cooler Master GM G650M

Goede kwaliteit voeding voor de prijs. Heb de voeding nog niet zo lang maar nog geen problemen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit voor prijs
  • 650 watt en 80+ bronze voor prijs
  • semi-modulair voor prijs

Minpunten

• cpu power kabel en 24pin kabel echt te kort voor goed kabelbeheer in mid-tower behuizing
  • verder nog geen

Thijs SeubringNewbie 9 maart 2015

Cooler Master GM G650M

De voeding is een prima product voor weinig geld en heeft heel veel watt vermogen.Maar hij heeft wel mijn moederbord kapotgemaakt door de hoeveelheid stroom die hij geeft.Hij is verder geluidloos en kan veel videokaarten tegelijk stroom geven.Hij heeft zeer mooie ingevlogten kabels en een mooie bouw.

Pluspunten

• Niet duur
  • 650 Watt
  • Muisstil

Minpunten

• Maakt moederborden kapot (soms)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Cooler Master GM G650M?