sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide: april 2013

In de april-editie van de Laptop Best Buy Guide geven we adviezen over basislaptops, mainstreamlaptops en gaminglaptops. Daarmee hebben we voor iedere portemonnee een aantal koopadviezen.

149    1 apr '13

Heb jij ook een Dell Alienware M17x?