Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
leendt 3 juni 2018 Product gekocht

Intenso Rainbow Line 64GB Oranje

Hij werkt en de kwaliteit is acceptabel. Dat had ik niet verwacht voor dit bedrag. Wel is hij erg traag al valt de leessnelheid me erg mee. Ik heb hem uitgebreid doorgetest zodat jullie ook kunnen zien wat je voor 6-8 euro in huis haalt.

Pluspunten

• Spotgoedkoop
  • Doet het nog ook, geen fake
  • Bouwkwaliteit en leessnelheid OK bij mijn exemplaar.

Minpunten

• Zeer felle rode 'always on' LED
  • Te traag voor normaal gebruik; 1 IO/ps bij scrhijven

PoffersNewbie 24 mei 2018 Product gekocht

Intenso Rainbow Line 64GB Oranje

Slecht en brandgevaarlijk niet kopen! Ik heb er al 2 geretourneerd, de eerste is van binnenuit verbrand, gewoon door aangesloten te zitten op een USB poort. De tweede werkte uit de verpakking al niet, was ook niet te formatteren. Getest op verschillende apparaten die geen problemen hebben met andere USBstiks.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• zeer korte levensduur
  • onbetrouwbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intenso Rainbow Line 4GB Blauw?