Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product.
Specificaties
Belangrijkste specificaties
-
Wi-Fi band
2,4GHz, 5GHz (band 1) -
Verbinding (wlan)
Wi-Fi 1 (802.11a), Wi-Fi 2 (802.11b), Wi-Fi 3 (802.11g), Wi-Fi 4 (802.11n) - Wi-Fi max (totaal) 300Mbps
-
Card Interface
USB 2.0 - Verbinding (Antenne) Vast/intern
Belangrijkste specificaties
-
Wi-Fi band
2,4GHz, 5GHz (band 1) -
Verbinding (wlan)
Wi-Fi 1 (802.11a), Wi-Fi 2 (802.11b), Wi-Fi 3 (802.11g), Wi-Fi 4 (802.11n) - Wi-Fi max (totaal) 300Mbps
-
Card Interface
USB 2.0 - Verbinding (Antenne) Vast/intern
Verkrijgbaar sinds: 22 juli 2008
Alles openen
Wi-Fi en Bluetooth
-
Verbinding (wlan)
Wi-Fi 1 (802.11a), Wi-Fi 2 (802.11b), Wi-Fi 3 (802.11g), Wi-Fi 4 (802.11n) - Wi-Fi max (totaal) 300Mbps
-
Wi-Fi band
2,4GHz, 5GHz (band 1) - Verbinding (Antenne) Vast/intern
Eigenschappen
-
Card Interface
USB 2.0
Meer informatie
- Product Linksys WUSB600N
- Categorie Netwerkadapters
- Merk Linksys
- Tweakers ID 219090
- EAN 0745883585564, 4260039347866
- SKU WUSB600N, WUSB600N-EU
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
3,8
4 van 5 sterren
2
6
3
1
0
Beste beoordeelde review
Hallo Hier even een mini review met een mac/linux minded ingang : deze usb wifi dongle is compatible met vrijwel elk besturingssysteem. Alsmede dualchannel 2.4 Ghz en 5 Ghz... Voor diegene die net als ik ook oude apparatuur op een moderne 300 mbit draadloos netwerk wil zetten was tot voor kort de mooiste manier een airport express te kopen. Wel erg duur... Heb er wel een maar had geen zin om voor mijn overgenomen mac mini duo core 2 extra 80 euri te betalen. En tevens andere g4 minimac gebruikt de airport just for browsing... beetje zonde heh... Dus heb de gekocht : Linksys wusb600n Usb dual channel wifi 300 draft n etc etc kortom maakt gebruik van 2.4 of 5ghz of beide :-) kost a 35 euro als je een beetje zoekt. Prijs schommelt...
Pluspunten
super compatible, verlengkabel + houder erbij, dual channel [2.4 Ghz en 5 Ghz], goede handleiding/cd etc voor de starters onder ons, 64 bits comp. op xp en vista! [wellicht ook linux] , zelfs windows me, 98 en 2k ondersteund! Voor linux is het te compileren voor in je kernel... zie ook : Linux : http://rt2400.sourceforge.net/
Minpunten
software in mac/xp/vista integreerd niet mooi in systeem. Blijft tooltje [ook in mac] dat opstart bij usb connectie en moet je dan hiden naar de background. Maar er zijn ergere dingen... Wellicht is dat nog te hacken met wat aanpassingen om the interface te hiden. Gebruik je het vaak/dagelijks, dan zou je kunnen overwegen een startup script te maken via terminal/bat files of applescriptje.... Met daarin een autohide optie inbakken...
Vraag & Aanbod
Wil je je eigen tweedehands product adverteren?
Meer over handelen in Vraag & Aanbod »