€ 305,68
Specificaties Socket AM5 • ATX • AMD X670 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - 15 AMD X670-moederborden - De dikste mobo's voor je Ryzen 7000-cpu

In deze round-up stellen we maar liefst vijftien AMD X670-moederborden op de proef. Welk high-end socket AM5-moederbord kun je het best kopen?

133 14 jan

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
androidtab 9 november 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Moederbord met een mooi zwart design. Support voor meerdere M.2 SSDs. Meegeleverde BIOS (F3) is onstabiel (slechte memory support, laggy interface geen support voor SSDs die in de PCIE slot gaan).

Pluspunten

• 4x M.2 SSD support
  • PCIE 5 voor M.2 SSD
  • Design

Minpunten

• Bios is laggy
  • Onstabiel met RTX 4090

Layout Score: 4

FragDAnvers 6 januari 2023 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Tot hiertoe geen klachten over. Voldoende M2 slots, Sata slots wel wat aan de lage kant. Meteen BIOS flash uitgevoerd en loopt heel stabiel. Ook geen schreeuwerige RGB erop. Niet van de goedkoopste, maar je krijgt kwaliteit in de plaats.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Voldoende M2 slots
  • Wifi

Minpunten

• Maar 4 Sata slots

Kadir 6 december 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Gekocht voor mijn zoon. Stevig en prachtig moederbord. Mat zwart en met rgb fans krijg je er een mooie gloed op. Alles zit er in overvloed op. Goed overklokbaar. Duidelijke bios.. Alhoewel het prijzig is (maar wat niet tegenwoordig), krijg je er m.i. heel veel voor terug. Een kwalitatief hoogstandje.

Pluspunten

• mooi design en stevig
  • 12 usb poorten
  • q flash
  • onboard power, reset en cmos knoppen
  • 4 m.2 sloten met heatsink
  • prijs/ kwaliteit
  • 2 front panel aansluitingen
  • tja, wat zit er niet in overvloed op

Minpunten

• batterij onder chipset heat sink en schroeven van heatsink onder moederbord
  • geen rgb
  • dure moederbord, maarja welke is het niet tegenwoordig

Tommy.r 27 november 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Hoogwaardig moederbord voor de nieuwe generatie AMD AM5 socket. Een zeer goede optie voor het bouwen van een goede game-pc. De RAM slots vallen wel wat dicht bij de CPU-koeler (H-D15), maar installatie is zeker nog mogelijk. Het Gigabyte controlpanel is overzichtelijk en fijn om mee te werken.

Pluspunten

• Veel opties voor diverse aansluitingen (USB 3.2, USB C, RGB, SSD (4x) etc.)
  • Standaard "koelelement" voor SSD meegeleverd
  • Sterke en stabiele bluetooth verbinding
  • Gebruikershandleiding erg duidelijk voor beginnende bouwer

Minpunten

• Momenteel nog prijzig t.o.v. AM4
  • RAM-slots zitten erg dichtbij CPU-koeler (NH-D15 koeler)

angela120 25 november 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Na 10+ jaar eindelijk een nieuw moederboord gekocht. Uiteraard ben ik er daarom blij mee. Bord ziet er zelf strak uit en kwa installatie liep alles vrij vlot.

Pluspunten

• Goeie prijs
  • Mooi design

Minpunten

• Bios traag

Raymond! 15 november 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Ik heb de Aorus X670 gekocht als onderdeel van een nieuwe RTX4090 build. Tot op heden tevreden. Enkel bios update ging niet heel soepel. Maar na tijdje aan de gang gekregen en tot op heden volstaat hij en voldoet hij aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Prijs is acceptabel

Minpunten

• Bios update.
  • Geen RGB

frolicols 11 november 2022 Product gekocht

Love the design and has many features, Super happy with my AM5 motherboard

Pluspunten

• High Quality
  • Clean Design

Minpunten

• Expensive

DennisH82 4 november 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Heel goed bord, heb de Rev 1.1 met flinke M.2 heatsink en mooier Aorus design dan de Rev 1.0 Voelt stevig/zwaar, kwalitatief aan, goede VRM's en heatsinks/koeling. Bios update ging goed vanuit het bios zelf, opstarten duurt wat langer maar is bekend. Geen RGB op het bord, uiteraard wel aansluitingen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit en VRM's
  • Flinke M.2 heatsink (Rev 1.1)
  • Ruim voldoende aansluitingen
  • Geen RGB

Minpunten

• Geen RGB (mocht je dat willen)

steven35 16 oktober 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Ik heb dit moederbord gekocht voor mijn allereerste PC. Het in elkaar zetten was redelijk simpel en ging goed. Het moederbord zelf is van erg hoge kwaliteit, prima overklokmogelijkheden, strak uiterlijk, genoeg koelopties en prima prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een top ding.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Veel koelopties
  • De prijs kwaliteit verhouding is eerlijk
  • Makkelijk te monteren

Minpunten

• Geen USB4-poorten

yokiebeer 14 oktober 2022 Product gekocht

Gigabyte AORUS X670 ELITE AX

Ik had dit product besteld voor mijn nieuwe PC, in combinatie met een Ryzen 7700x. Het ATX bord is makkelijk, simpel en sterk gebouwd, kort samengevat: het product doet wat het beloofd!

Pluspunten

• Gebruiksfuncties maken het bouwen veel eenvoudiger
  • Design ziet er geweldig uit
  • hoge snelheid IO

Minpunten

• Nog best duur
  • Geen USB4-poorten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte AORUS X670 ELITE AX?