€ 58,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
NTiBhohoSJ66vgJ 22 januari 2023 Product gekocht

SpeedComfort Radiator Ventilator Mono set

Gekocht omdat ik mijn ketel op 50 graden heb ingesteld, waardoor de lucht niet meer goed circuleerde uit mijn convectorputten. Ze staan nu op de meeleverde pootjes op de radiator in de convectorput. Dat verhoogt de luchtcirculatie en dus comfort in huis. Ze zijn superstil. Jammer van de hoge prijs.

Pluspunten

• Doet wat ie moet doen
  • Superstil
  • Eenvoudige installatie
  • Gemakkelijk om losse modules bij te bestellen

Minpunten

• Hoge prijs
  • Toch wat beperkte airflow
  • De mono zal zelden voldoen (ik heb een duo)

Stiegl 16 december 2022 Product gekocht

SpeedComfort Radiator Ventilator Mono set

Ik heb 3 radiatoren in de woonkamer. Ik heb 1 van deze aangeschaft om te testen. Ik heb wel het gevoel dat het rondom deze radiator warmer voelt en hij is vrijwel stil. Ik vraag me wel af hoe lang het duurt voordat je er 60 euro mee hebt bespaard.

Pluspunten

• Doet wel iets
  • Stil
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Best duur
  • Effect moet nog blijken

Wimr53 12 november 2022 Product gekocht

SpeedComfort Radiator Ventilator Mono set

Één eenheid als test gekocht. Voel weinig airflow boven de radiator, vraag me dan ook af wat de daadwerkelijke meerwaarde is, zeker icm de prijs. De ventilatoren zijn ook duidelijk hoorbaar als ze in werking zijn. Een onafhankelijke test naar het rendement zou voor mij nuttig zijn

Pluspunten

• Gemakkelijk te installeren

Minpunten

• Prijzig
  • Geluid
  • Geen onafhankelijk bevestigde meerwaarde

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een SpeedComfort Radiator Ventilator Mono set?