€ 277,19
Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Mister.Ed640 25 juni 2021 Product geleend

LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart

Mooi VA scherm die boven verwachting goed presteert. Ideaal om als combi voor gaming en thuiswerkplek te gebruiken.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Responsetijd
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Losse voeding
  • Kijkhoek
  • Geen USB

KnightSimon 26 juni 2021 Product geleend

LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart

Een fraai scherm met goede kleuren en contrasten. Fijn scherm om mee te gamen. Het grootste nadeel is het gebrek van een usb-hub. Zoek je een grote monitor voor het thuiswerken, dan zou ik mogelijk voor een ander model gaan. Verder wat mij betreft een scherm met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Contrast en grijs/zwart-tinten
  • HDMI (2x) en DisplayPort
  • Mooie en stevige voet

Minpunten

• Geen PowerDelivery
  • Geen USB-hub

GybelsbavoNewbie 7 maart 2022 Product gekocht

LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart

Goed product voor de prijs, voor wat je krijgt. Kleuren zijn mooi en het contrast is goed. Heb deze echter geretourneerd omdat bij mij de ghosting te hard opviel. Als alternatief heb ik een LG27GN800-B gekocht, minder verstellingsopties maar een betere display en vrijwel geen ghosting.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • G sync
  • 165hz
  • Verstelbaarheid

Minpunten

• Ghosting

USER_A.W. 13 oktober 2021 Product gekocht

LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart

Het is een strak model qua design en de functies zijn goed. De nadelen zijn voor mij de kijkhoek en dat de bezel wat groot is, dus niet heel erg geschikt voor multiple monitor gaming.

Pluspunten

• Design
  • Functies
  • Kwaliteit

Minpunten

• Kijkhoek

Tom521Newbie 30 juni 2021 Product geleend

LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart

Een geweldige monitor die gamen tot nieuwe hoogte brengt. Het vraagt overigens wel een sterke (game)laptop/computer om het maximale uit deze monitor te halen. Het beeldscherm geeft veel mogelijkheden om het naar wens in te stellen. Onder andere VA-panel en 165hz zorgen voor kleurrijke vloeiende beelden.

Pluspunten

• VA panel
  • 165hz

Minpunten

• Geen HDMI-kabel meegeleverd

LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart

De LG32GN650 enige tijd mogen testen. De komst van de PS5 was voor mij de aanleiding om op zoek te gaan naar een goede monitor, het aanbod om deze monitor te testen kwam dan ook erg gelegen. Naast het gamen heb ik de monitor ook getest als in mijn thuiswerkplek.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Groot scherm voor veel details
  • Laag gewicht

Minpunten

• Geen USB-aansluiting
  • Kijkhoek

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart?