€ 219,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
MistymeisjeNewbie 21 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)

elegant horloge, met beperkte extra functions

Pluspunten

• lange batterij duur
  • mooi design

Minpunten

• bediening

Fleur35 16 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)

Wil je een mooi stijlvol horloge met diverse smartwatch functies dan is dit een absolute aanrader. Wil je een smartwatch waar je ook mee wilt sporten dan zou ik voor een andere gaan.

Pluspunten

• batterijduur van 2 weken
  • erg mooi
  • veel functies

Minpunten

• stappenteller niet heel nauwkeurig
  • enkel spatwater dicht
  • handleiding niet bijgevoegd

evinni 24 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)

Wat mij helaas erg tegen valt is de nauwkeurigheid van de stappenteller en de slaap monitor. Volgens het horloge zet ik zelfs al honderden stappen voordat ik s ochtends m8jn bed uit kom. Hij registreert elke armbeweging als stap. Heel jammer. Ook de slaapmonitor werkt niet goed.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Batterijduur

Minpunten

• Onnauwkeurig

Tessa CNewbie 18 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)

Super fijne smartwatch met wijzerplaat. Oogt luxe met het bling bandje wat verstelbaar maar ook verwisselbaar is. Voelt goed aan op de huid, zelfs met heet weer. Verschillende functies waaronder hartslagmeting voor mij toegevoegde waarde heeft! Snel en makkelijk oplaadbaar en bij mij is de batterijduur zeker 1 week!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Echte wijzerplaat
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Ietwat karig menu in de app

LoewiisNewbie 14 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)

Erg mooi horloge, ziet er niet uit als een smartwatch maar heeft wel de gave functies, voelt niet zwaar, leuke opties om te personaliseren.Tijdens het sporten zit hij ook niet in de weg, registreert je hartslag en ook hoeveel Kcal je verbrand. Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Gewicht
  • Design
  • Personalisatie

Minpunten

• Geen handleiding

hayatdajeNewbie 11 juni 2021 Product gekocht

Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)

Ik heb de fossil smartwatch nu meer dan een maand en ben zeer tevreden over . Ik ben al een tijdje op zoek naar een smartwacht die een beetje elegant uitstraalt en dat kan deze smartwatch van fossil . Echt een aanrader en makkelijk in gebruik

Pluspunten

• elegant
  • chique

Minpunten

• geen gebruikaanwijzing

enibasifyNewbie 7 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)

De Fossil app werkt naar behoren, er zijn veel mogelijkheden voor personalisatie en zelfs met foto’s is het horloge helemaal naar smaak aan te passen. De app en functies werken snel, en verbinding met een iPhone is ook perfect.

Pluspunten

• Design
  • Personalisatie
  • Batterij

Minpunten

• Beperkte handleiding

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Fossil Monroe Hybrid HR Rosé Goud (Goud)?