€ 76,99
Specificaties Bedrade muis Bluetooth muis en 20.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Ralph84 20 juli 2022 Product gekocht

Razer Deathadder V2 Pro

Razer muizen zijn gewoon goed zolang je er maar niet te lomp mee omgaat en onderhoudt. Werken heel goed draadloos en ik raad aan een dock te halen voor opladen. Met de Razer software is alles vrij simpel aan te passen.

Pluspunten

• Simple
  • Goed in de hand
  • Extra knoppen
  • Draadloos
  • Razer software
  • Werkt goed met 2.4 USB of Bluetooth

Minpunten

• Accu is redelijk qua duur

Yousif 4 december 2021 Product gekocht

Razer Deathadder V2 Pro

Leuke muis maar wel voor een premium prijs. Ik heb er zelf €80 voor neergeteld, op dat moment was de bedrade V2 €40. Over het algemeen zou ik de normale V2 aanraden, als je wat extra geld kwijt kunt, is de V2 Pro net iets leuker.

Pluspunten

• Draadloos
  • Accuduur
  • Meegeleverde kabel

Minpunten

• 'Dock' kost €50
  • Er is weinig 'premium' aan, geen extra skates, stickers etc.
  • Prijzig
  • Razer Synapse software

Cyriel85 14 november 2021 Product gekocht

Razer Deathadder V2 Pro

Fijne muis, gekocht als vervanging voor mijn deathadder elite overwatch (niet kapot, maar wil wireless proberen). Verbinding eerst erg slecht. Na firmwareupdate top!

Pluspunten

• Slappe kabel
  • Fijn in de hand

Minpunten

• Firmware update nodig

shotputty 3 oktober 2021 Product gekocht

Razer Deathadder V2 Pro

Ik zocht een nieuwe muis als vervanging van mijn Logitech M525, voor het eerst ben ik daarbij afgeweken van Logitech Ik heb een dagje moeten wennen aangezien deze muis een stuk langer en hoger is dan de M525 maar inmiddels vind ik het zelfs een fijnere muis.

Pluspunten

• Dongel opbergvakje
  • Leuke verlichting
  • Beweegt vrijwel wrijvingloos
  • Profiel een de zijkanten van muis is prettig

Minpunten

• Plastic voelt wat goedkoop aan
  • Muisklik maakt teveel geluid
  • Stomme duimknoppen
  • Made in China en dan deze prijs?

replica17 19 februari 2021 Product gekocht

Razer Deathadder V2 Pro

Na wekenlang zoeken uiteindelijk bij deze muis uitgekomen. Ter info: Mijn hand, 19.5 cm lang, 10.5 cm breed. Claw / palm grip Andere muizen die ik heb gebruikt: - G502 - Razer Viper Mini - Razer Copperhead De Deathadder is veruit de beste.

Pluspunten

• Straalt kwaliteit uit
  • Software van Razer werkt goed
  • Comfortabel
  • Licht
  • Bluetooth werkt goed
  • Lange accuduur

Minpunten

• Prijs (je kan evt de wired versie kopen)

lindseysew 23 oktober 2020 Product gekocht

Razer Deathadder V2 Pro

In principe was ik zeer tevreden over de muis. Het voelde oud en vertrouwd. Alleen kreeg de muis last van krakende behuizing. Als ik de muis iets steviger greep, kraakte de zijpanelen. Wat ik als zeer irritant ervaarde :(

Pluspunten

• Comfortabel
  • Snelle verbinding (2,4 GHz+Bluetooth)
  • Oud en vertrouwd

Minpunten

• Prijs (echt duur voor een muis zonder dock)
  • Kwaliteit behuizing is oprecht minder, krakende behuizing op een gegeven moment.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Deathadder V2 Pro?