Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ruiterstefan 20 maart 2021 Product gekocht

HP Envy 6020

Fijne printer met 8 maanden gratis inkt via onderstaande coupon. Installatie is makkelijk, draadloos printen en scannen (kabel niet eens meegeleverd), setup is een verademing. Afdrukkwaliteit is prima, ook goed voor foto’s op fotopapier en kan ook dubbelzijdig. Gebruik coupons FREEINK en jzxr76 (refer-a-friend) voor 8 maanden gratis instant ink!

Pluspunten

• Stil
  • Prima afdrukkwaliteit
  • 8 maanden gratis Instant Ink (inkt abonnement)
  • Dubbelzijdig automatisch

Minpunten

• Printer zou altijd aan moeten staan (hoeft toch niet)
  • Gekleurde lichtjes in printer
  • Printen via HP app niet altijd goed
  • Meegeleverde cartridge na paar printjes leeg

Inktverbruik Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 3

aperNewbie 2 oktober 2020 Product gekocht

HP Envy 6020

Voor mijn HP printer heb ik twee andere printers gehad. Beide waren gewoon simpele printers, niks speciaal en ontzettend luid en traag. Wellicht komt het hierdoor dat ik ontzettend verrast ben door de geweldige user experience die je krijgt als je de HP printer voor het eerst installeert. .

Pluspunten

• printen vanaf mobiel
  • Instant inkt

Minpunten

• Lampje gaat niet helemaal uit

Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5

sbekeromNewbie 28 september 2020

HP Envy 6020

Fijne printer voor het hele gezin! Ideaal om documenten en foto's te printen via je telefoon. Met de HP instant inkt service krijg je nieuwe inkt opgestuurd als je deze nodig hebt, ideaal! Ik vind het een fijne printer voor documenten, foto's print hij donker uit, dit vind ik jammer.

Pluspunten

• hp instant inkt
  • design
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• print foto's traag
  • print foto's donker

Inktverbruik Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 3
Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 4

flynn87Newbie 22 september 2020

HP Envy 6020

Snelle installatie, direct op twee telefoons gedaan. Pagina's via telefoon afdrukken gaat gemakkelijk. Scannen snel en een mooie scan! Tevreden over de compactheid en het strakke design. Via Instant Ink een makkelijke app om je inktverbruik bij te houden en nieuwe thuisbezorgd te krijgen zodra deze op is.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • HP Instant Ink
  • Printen via telefoon, etc.

Minpunten

• Geen scherm

San1971Newbie 22 september 2020 Product gekocht

HP Envy 6020

Fijne all in one, snelle installatie en werkt goed met app op mobiel, tablet en laptop

Pluspunten

• Inkt word automatisch opgestuurd als bijna op is (registeren bij HP Inkst)
  • scannen, kopieren, printen gaat makkelijk
  • printen etc vanaf mobiel, tablet

Minpunten

• licht blijft branden
  • kwalitieti foto's printen is iets minder

BeauhairstylingNewbie 21 september 2020

HP Envy 6020

Fijne printer om mee te werken

Pluspunten

• inktpatronen door printer besteld
  • Mooi design
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Eerste inktpatronen waren snel leeg

Afdrukkwaliteit Score: 4
Scankwaliteit Score: 3

MiiiiNewbie 17 september 2020 Product gekocht

HP Envy 6020

Perfect voor mijn combi huis/kantoor. De installatie lukte, maar vond ik wel een tikje omslachtig. De registratie voor de inkt verliep supermakkelijk, binnen een paar dagen werd de eerste inkt aan huis bezorgd. Vervolgens is eenvoudig online verbruik en status van de inktcartridges in te zien.

Pluspunten

• Laag geluidsnvieau
  • Draadloos printen, ook vanaf mobiel
  • Vlotte levering inkt
  • Fraai, compact design
  • Verbruik eenvoudig te monitoren via dashboard online

Minpunten

• Foto's minder mooi
  • Verlichting constant aan

ThomasD92Newbie 10 september 2020

HP Envy 6020

Top product & inkt service! Gewoon een fantastische, draadloze alleskunner. Met instant ink zit je nooit meer zonder inkt en het is ook nog eens goedkoper! nooit meer kijken naar of een document in zwart/wit moet worden gemaakt, het maakt namelijk niet uit! een zwart/wit of kleurprintje is even 'duur'.

Pluspunten

• Print kwaliteit
  • instant ink
  • Draadloos
  • Formaat

Minpunten

• Geen

Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5

RSdeWNewbie 18 augustus 2021 Product gekocht

HP Envy 6020

Prima prijs kwaliteit printer, kan goed scannen, ook via mobiele telefoon te gebruiken. Helaas moet alles via een account

Pluspunten

• prijs-kwaliteit

Minpunten

• alles moet via account

Rj762Newbie 10 maart 2021 Product gekocht

HP Envy 6020

Tot nu toe werkt alles goed, de printkwaliteit is voldoende. Probleem: printer maakt continu irritant geluid (coil whine). Waarschijnlijk een probleem dat alle HP printers hebben; 10 jaar geleden dit ook bij een ander model meegemaakt. Conclusie: HP niet kiezen als je printer dicht bij je werkplek hebt staan.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie

Minpunten

• Irritant geluid als hij aan staat

Maarten21 8 januari 2021 Product gekocht

HP Envy 6020

Wat mij betreft een ideale printer, maar ik heb mijn exemplaar teruggestuurd vanwege een coil whine die té irritant was. De printer staat op mijn bureau, en produceert een serieuze piep in standby. Voor mij dus waardeloos, maar wellicht voor anderen waar de printer in een hok staat geen probleem.

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Coil whine
  • Hippe verlichting kan niet uit

JeHa 13 november 2020 Product gekocht

HP Envy 6020

Product gekocht. Binnen twee maanden stuk. Product gekocht bij HP. Aftersales is om te huilen. Ik ben al 3 weken bezig om een rma te krijgen. Ik stuur dit weekend het product zelf maar terug naar HP. UPDATE 18 november. HP stuurt de printer doodleuk terug.

Pluspunten

• als het werkt is het goed

Minpunten

• het werkt niet
  • slecht gebouwd
  • slechte aftersales

k.denbraankerNewbie 22 oktober 2020 Product gekocht

HP Envy 6020

Duh. Aan-uit knopje zit aan de achterkant. In de juiste stand ( :-) ) gaan alle lampjes uit.

Pluspunten

• Aan-uit knopje

Minpunten

• Aan-uit knopje moeilijk te vinden

Wiki88Newbie 5 oktober 2020 Product gekocht

HP Envy 6020

De installatie is duidelijk beschreven via de handleiding. Daarna hebben we zowel mobiel als via onze desktop connectie gemaakt. De print snelheid en kwaliteit zijn optimaal, zowel in kleur als zwart wit. Instant Ink is echt een handige service. Je kunt dus onbezorgd printen. De inktpatronen worden automatisch thuis bezorgd.

Pluspunten

• Instant Ink
  • HP smart app
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• geluidsniveau

FrijlirNewbie 3 oktober 2020

HP Envy 6020

Het printen verloopt volledig draadloos. Printopdrachten kunnen rechtstreeks vanaf elk device worden gegeven of kunnen met behulp van de app worden doorgestuurd. De printer heeft een hoge afdruksnelheid, maar dit gaat niet te koste van de afdrukkwaliteit. Daarnaast beschikt de printer over de mogelijkheid dubbelzijdig te printen.

Pluspunten

• Hoge afdruksnelheid
  • Zeer goede afdrukkwaliteit
  • HP Instant Inkt service
  • Prachtig design
  • Handige App

Minpunten

• Geen losse kleuren cartridges

gonnytjeNewbie 2 oktober 2020 Product gekocht

HP Envy 6020

Print super scherp Scant via app Instant inkt is trouwens ook briljant, altijd inkt bij de hand en niet ineens mispakken als je denkt nog in huis te hebben. 9 van de 10 keer gebeurt dat wanneer een werkstuk de volgende dag mee naar school moet...

Pluspunten

• compact
  • print snel en scherp
  • instant inkt!

Minpunten

• lampje blijft aan

katjak79Newbie 2 oktober 2020

HP Envy 6020

Goede afdrukkwaliteit en vrij snel. Helaas wel af en toe een storing, maar is simpel op te lossen. Hij werkt vrij simpel, ook kopiëren en scannen gaat erg makkelijk. De instant inkt is helemaal geweldig, voordat de inkt echt op is ligt er al een nieuwe in de brievenbus. Ideaal.

Pluspunten

• Hoge printkwaliteit
  • Printsnelheid

Minpunten

• Lampje blijft branden
  • Printer schiet af en toe in storing

Hermien86Newbie 2 oktober 2020

HP Envy 6020

Ik ben zeer tevreden over het gebruik van de HP Envy 6020. Gemakkelijk te installeren en prettig in gebruik. De kwaliteit van de pagina's is goed. Het draadloze printen is erg fijn. Instant Ink is een fijne aanvulling; nooit meer zonder inkt!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Verbinden met wifi duurde even

Hansdk83Newbie 1 oktober 2020

HP Envy 6020

Ideale printer voor een gezin met schoolgaande kinderen en ouders die thuiswerken. Snelle installatie, snelheid van en kwaliteit van printen is goed. Instant Inkt werkt ook prima. Nooit meer zelf cartridges kopen. Ideaal is ook dat er verschillende abonnementen zijn waar je gebruik van kan maken.

Pluspunten

• Compact
  • Instant Inkt

Minpunten

• Licht altijd aan

ClaudiavdVorstNewbie 30 september 2020

HP Envy 6020

De printer installeren was erg eenvoudig. Ideaal dat je kunt printen via je smartphone, laptop etc. De kwaliteit van het printen is erg goed, zowel in zwart/wit als in kleur. De printsnelheid is ook prima. HP Instant Ink is heel fijn met de bijbehorende app.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gebruiksvriendeijk

Minpunten

• geen

Test84Newbie 29 september 2020 Product gekregen

HP Envy 6020

De app geeft precies aan wat je moet doen en ook met de plaatjes erbij is het helemaal makkelijk,vooral ook dat je de printer kan testen op scannen en het uitlijnen is erg fijn.Door Instant ink kom je nooit inkt tekort en kan je altijd blijven printen :)

Pluspunten

• Instant ink
  • Compact
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Geen minpunt

Sanpeet1973Newbie 27 september 2020 Product gekregen

HP Envy 6020

Mooie en snelle, stille printer. Mogelijkheid tot instant ink. Prima afdrukken. Prima product voor juiste prijs.

Pluspunten

• Instant ink
  • Mooi design
  • Goede prijs
  • Snel en stil

Minpunten

• ???

annemarie2uNewbie 17 september 2020

HP Envy 6020

Prachtig design, mooie strakke printer met nog vele andere handige opties. Installatie was even puzzelen om hem goed ingesteld te krijgen. Ben vooral gecharmeerd van de handige samenwerking met de app en de verschillende optie daarmee zoals scannen / fotos printen etc.

Pluspunten

• design
  • opties

Minpunten

• installatie

SuusianNewbie 14 september 2020

HP Envy 6020

Wij zijn super tevreden met de ENVY 6020. Pluspunten zijn met name het dubbelzijdig afdrukken, de afdrukkwaliteit en de stilte tijdens het afdrukken. Ook het design spreekt aan. Minpunten heb ik nog niet kunnen ontdekken (Mocht ik die op een later moment ervaren, dan zal ik mijn review updaten).

Pluspunten

• Dubbelzijdig afdrukken
  • Afdrukkwaliteit
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Bas KokkelmansNewbie 14 september 2020

HP Envy 6020

Draadloos printen werkt perfect vanaf elke plek, zowel via wifi als via 4G. De kwaliteit van de prints zijn uitstekend. pluspunt is dat foto's op de hele pagina worden afgedrukt zonder witrand. Instant ink is ideaal. Zodra de inkt op is wordt er automatisch nieuwe inkt geleverd op het thuisadres.

Pluspunten

• afdrukkwaliteit
  • installatiegemak
  • gebruikgemak

Minpunten

• geen scherm

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP Envy 6020?