€ 59,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Little Charlie 23 juni 2022 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, hebben ook een goed volume, waardoor je ze niet heel hard hoeft te zetten voor een goed geluid. Helaas zijn ze (zoals zo ontzettend veel dopjes) nogal bass heavy, waardoor je toch een equalizer nodig hebt als je van (symfonische) hard rock en heavy metal houdt.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Volume
  • Uitstekende klantenservice

Minpunten

• Bass heavy

DragonDude3010 22 juli 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

De Rolfstone Riva zijn goed gemaakte draadloze oortjes. Het zijn de prijs waard en van hoge kwaliteit met makkelijk te begrijpen gebruiksinstructies. Zeker kopen als het jouw eerste draadloze oortjes zijn 'om te proberen'.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Makkelijk te gebruiken
  • Lang batterijleven van oortjes, daarnaast ook onderweg oplaadbaar door het doosje
  • Geen merkbare Bluetooth vertraging
  • Prachtige geluidskwaliteit met bass
  • Zitten goed en stevig in de oren
  • Aanpasbare rubberen oor-dingetjes voor maximale comfort
  • Compact opbergdoosje

Minpunten

• Touch-controls zijn wat gevoelig, je kan perrongeluk dingen doen die je niet wilde doen
  • Doosje knippert tijdens het laden van de oortjes met een schijnend lampje, irriteert als je ze oplaad bij je bed

JorrickvdBeld 2 oktober 2020 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Eerste indruk De Rolfstone Neo gebruik ik nu een week of 4. Het eerste wat mij opviel was de oplaadcase waarin de oordopjes zitten en het verschil vergeleken met de vorige Rolfstone nova. Dit is aanzienlijk verbeterd, een strak design voor de oplaadcase en de oordopjes zelf ook.

Pluspunten

• Comfort
  • Blijven stevig zitten
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Na langdurig gebruik pijn aan de oren

KoningTuur 25 augustus 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Prima eerste oordoppen. Ik heb al een Sony WH-CH700N (met NC) en dat neemt soms toch wat lastiger mee. Zitten comfortabel en geluid is goed. Touch-bediening ook lekker makkelijk. Kostenloze nazending van eartips (zie uitgebreide review)

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Design
  • Geluid
  • Prijs (EUR 49,-)

Minpunten

• Minder geschikt om mee te bellen, maar het kan wel.

fgrivel 8 augustus 2021 Product gekregen

Rolfstone Riva (Zwart)

Ik heb deze oortjes voor m'n verjaardag gekregen.

Pluspunten

• Robuust
  • Gaan lang mee
  • Geweldige serive
  • Stijlvol
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen USB blokje meegeleverd
  • Microfoon
  • Volume (persoonlijke mening)

bartlijdsman 22 augustus 2020 Product gekregen

Rolfstone Riva (Zwart)

Rolfstone heeft de earbuds opgestuurd, zonder compensatie. Check de video in de uitgebreide review.

Pluspunten

• Zitten prettig in je oor
  • Touch bediening
  • Goede instap prijs

Minpunten

• Mindere kwaliteit tijdens telefoongesprekken

Gert-JanH 27 december 2022 Product gekregen

Rolfstone Riva (Zwart)

Veel soorten draadloze oordopjes gehad maar zaten nooit goed en vielen uit m'n oren maar deze zitten perfect in je oren. Verder zijn muziek kwaliteit en de bass super goed. Enige nadeel: niet oplaadbaar met een snellader, die je bij de meeste smartphones nodig hebt (usb c)

Pluspunten

• batterijduur
  • comfort
  • uitstekend prijs/kwaliteit
  • goede bass
  • waterdicht

Minpunten

• niet oplaadbaar met snel lader

Simone_V 21 januari 2022 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Kan alleen maar lof hebben voor dit bedrijf en de mensen die er werken! <3 Super goede (klanten)service en goede oortjes! Ben zeer tevreden! :D

Pluspunten

• Super

Minpunten

• Geen

peter brouwer 6 december 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Getriggerd door de prijs schafte ik een Riva-setje aan. Heerlijk, helder geluid, goed aansluitend en nauwelijks buitengeluiden toelatend. Helaas 'stotterde' het linkeroortje. Oortjes drie maanden weggelegd. Toen ik alsnog contact opnam werd ik direct geholpen en werd mij een nieuw setje gestuurd. Werkt perfect. Heerlijk geluid en prefect draaggemak.

Pluspunten

• heerlijk geluid
  • draaggemak
  • service gericht
  • lage prijs

Minpunten

• eerste setje stotterde

goleafsgo 29 juli 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Super fijne draadloze oordopjes! Mooi design (zowel de dopjes als de oplaadcase), comfortabel en waarschijnlijk het belangrijkste: geweldig geluid! Ik sta er na een paar maanden gebruik nog steeds van te kijken hoe vol en warm ze klinken. Service van Rolfstone is ook zeer goed. Heel behulpzaam. Absolute aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Comfort
  • Design
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• touchbediening komt vrij nauw

Glnn.chn 28 mei 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Mooi product,geluid is ook goed te noemen

Pluspunten

• Mooi product
  • Mooi geluid

Minpunten

• Doet een beetje pijn na een tijdje in

MissTrish 4 mei 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Na enige twijfel gekozen voor de Rolfstone Riva oortjes. De twijfel lag bij de zeer aantrekkelijke prijs en de goede reviews. Dacht… te mooi om waar te zijn! Sinds mijn aankoop geen dag zonder meer gedaan! Voor mij is het geluid zeer goed en de vormgeving/pasvorm perfect. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Goed geluid

Minpunten

• Lichte irritatie bij langdurig gebruik

JB_Walton 26 april 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Ik was op zoek naar nieuwe hifi in-ear oortjes. Kwam de Rolfstone Riva tegen en was zeer benieuwd, mede doordat het een Nederlands product was. Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Past prima (kleinste eartips)

Minpunten

• beetje pijn aan oren bij lang gebruik

mensinkm 25 april 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Heel goed product voor de prijs die je betaald. Snel geleverd, goed verpakt. Na een paar maanden gebruik kan ik zeggen dat de geluidskwaliteit goed is en comfortabel in de oren is.

Pluspunten

• Design
  • Helder geluid

Minpunten

• Accuduur iets korter dan aangegeven

Roger Gaal 25 april 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Ongeveer een maand geleden gekocht. Erg tevreden batterij gaat lang mer geluid is uitstekend microfoon iets minder voornamelijk in winderige gebieden de gene aan de andere kant van de lijn kan de wind erg goed horen. Batterij gaat erg lang mee gebruik hem dagelijks

Pluspunten

• Goed geluid
  • Batterij gaat lang mee
  • Goed stof bestendig

Minpunten

• Microfoon

L. Jansen 24 april 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Goede betaalbare draadloze oordopjes! Ik heb vrij kleine oren, toch passen deze oordopjes goed in mijn oren en tijdens het hardlopen vallen deze niet uit. Het enige minpunt wat ik heb is dat ik de oortjes vrij hard vind gaan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi design
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Inbrengen van oordopjes is wat lastig
  • Na lang gebruik last van oren (met kleine oren)

Erikcor 11 maart 2021 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Supergoede oortjes! In het begin is het inbrengen even wennen, maar als je eenmaal weet hoe je dat moet doen zitten ze echt goed. Lekker geluid ook, met een goede bas. Zeer zeker een aanrader!!!

Pluspunten

• Geluid
  • Service Rolfstone

Minpunten

• Inbrengen vergt even wat oefening

ChispaHolanda 25 november 2020 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Hele fijne oordopjes. Pairen met Bluetooth gaat gemakkelijk. Goede geluidskwaliteit. In je oor stoppen vergt wat oefening, maar als ze zitten, dan blijven ze ook goed zitten. Ze zijn stevig en de prijs/kwalitetit verhouding is ook goed. Erg tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Geluid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• inbrengen oordopjes vergt wat oefening

StevenVeer 24 november 2020 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

zeker een top product. De oortjes gaan lang mee en de geluidskwaliteit is goed.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • De batterij gaat lang mee

Minpunten

• Na lang gebruik last van je oren

StevenAa 31 oktober 2020 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Fijne draadloze oortjes! Aangeschaft omdat ik een instapmodel draadloze oortjes zocht naast mijn koptelefoon en hier nog niet bekend mee was. Zitten erg comfortabel en blijven ook tijdens bezorgen goed zitten! Geluid is goed, omgeving lijkt uitgefilterd te worden doordat de oortjes goed afsluiten. Bediening via touch knoppen gaat soepel.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Verrassend comfortabel
  • Sluiten goed af
  • Goede bediening

Minpunten

• Minder goed te verstaan tijdens bellen

Kelly91 28 oktober 2020 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Voor een kleine prijs zeer degelijk en kwalitatieve oortjes. Zitten prima. Vallen niet uit tijdens het hardlopen. Batterijduur is lang. Enige lichte nadeel is dat als je belt met de oortjes jijzelf een beetje galmend overkomt bij je gesprekspartner. Hij/zij verstaat je wel gewoon goed dus opzich geen enkel probleem.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Lage Prijs
  • Bluetooth verbinding werkt goed

Minpunten

• Microfoon tijdens bellen geeft een galmend geluid

NealsTH 28 september 2020 Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Rolfstone Riva heeft een fijne pasvorm. Zijn licht gewicht, hebben een mooi geluid, maak snel connectie met de telefoon. Oplaadcase had een klein mankement. Contact gehad met Rolfstone, binnen 2 dagen was het opgelost. Super, service. Straight to the point. Kortom mooi Nederlands product. Aanrader.

Pluspunten

• fijn draagcomfort
  • mooi geluid
  • goede prijs

Minpunten

• wat ruis bij bellen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Rolfstone Riva (Zwart)?