€ 127,-
Specificaties Socket 1200 • ATX • Intel Z490 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de MSI MAG Z490 Tomahawk. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
BlacK_Newbie 23 februari 2021 Product gekregen

MSI MAG Z490 Tomahawk

Verry good motherboard for the price i recommend it for evreyone that is building a pc in 2021 nothing bad to say about it

Pluspunten

• RGB
  • Design
  • Specs

Minpunten

• Nothing

aapjuh99 9 december 2020 Product gekocht

MSI MAG Z490 Tomahawk

Ik zocht een moederbord met genoeg aansluitmogelijkheden en VRM-koeling. In eerste instantie had ik mijn ogen gericht op de MSI Z490 Gaming Plus, maar voor 20EU meer kon ik deze aanschaffen. De uiteindelijke reden voor de aanschaf van de MSI Z490 Tomahawk zijn de I/O aansluitingen en VRM-koeling geweest.

Pluspunten

• Thermal padding
  • RGB's
  • I/O Shield welke vast zit aan de thermal-oplossing
  • Aansluitmogelijkheden
  • Thermal padding op de M.2 SSD slots

Minpunten

• Positionering USB-C connector. Een beter positionering was in een 90 graden hoek geweest.
  • Weinig accessoires meegeleverd. Enkel twee (zware) SATA-kabels, schroefjes voor de M.2 SSD's en een case sticker.

xairadark 26 november 2020 Product gekocht

MSI MAG Z490 Tomahawk

goed moederbord! mooie prijs voor wat je krijgt! en ziet er ook gaaf uit kwa design. kan het nieuwste aan! en met nog wat rgb maakt hij je pc helemaal af ik raad hem aan :D

Pluspunten

• design
  • specs
  • rgb

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI MAG Z490 Tomahawk?