Specificaties 34" • 3440x1440 • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de AOC CU34G2X/BK Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
ion 13 februari 2020 Product gekocht

AOC CU34G2X/BK Zwart

Prachtige monitor met een Samsung VA paneel. Contrast is mooi hoog en de kleuren zijn in orde op het oog. Hoge resolutie in combinatie met 144Hz blijft een fijne ervaring. Aangezien de monitor beschikt over een VA paneel heb je uiteraard ook last van VA smearing.

Pluspunten

• Mooi hoog contrast (VA)
  • Stevige curve
  • 144Hz
  • Kleuren
  • OSD veel opties
  • Kijkhoeken

Minpunten

• Response times (~9ms) (VA Smearing)
  • Strobe crosstalk
  • Kijkhoeken

KoekieMonstar 1 mei 2020 Product gekocht

AOC CU34G2X/BK Zwart

Als je een Nvidia kaart hebt, blijf uit de buurt van deze monitor. Heb sinds de aanschaf verschillende problemen. Op andere monitors niet. Daarom ook na aanschaf direct teruggestuurd. Is niet G sync compatible waardoor ik random blsck screens krijg. Alle mogelijke drivers en windows opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat.

Pluspunten

• Mooie curve
  • Stevige voet

Minpunten

• Niet compatible me nvidia kaarten
  • Firmware niet uptodate
  • Kleuren niet echt

Badgeryayo 18 december 2020 Product gekocht

AOC CU34G2X/BK Zwart

Leuke monitor voor de prijs met een goed contrast en prima response tijden. Het design vind ik zelf wat minder en helaas is G-sync ondersteuning niet top (fix in volledige review).

Pluspunten

• Contrast
  • Ultrawide

Minpunten

• Niet helemaal G-sync compatible
  • OSD
  • Design

NLatuny 3 februari 2021 Product gekocht

AOC CU34G2X/BK Zwart

Heel tevreden over dit scherm! Voor deze prijs alles wat ik zocht. Ultra wide, hoge refresh rate, lage input lag. Curved maakte mij niet zoveel uit, maar in praktijk bevalt het prima.

Pluspunten

• 144 hertz
  • 1 ms input lag
  • Niet te gamerige look

Minpunten

• Voor de prijs, geen

spapastamatiou 5 mei 2020 Product gekocht

AOC CU34G2X/BK Zwart

Op zich een prima monitor maar verwacht geen high-end ervaring. Sneller dan een standard 60Hz TN, met iets mooier kleuren en hoog contrast. Echter heb ik hem retour gestuurd. Pixelresponse is merkbaar langzamer dan in mijn huidige 144Hz, 1ms, AGON AG271QX wat voor mijn gevoel te veel ghosting veroorzaakt.

Pluspunten

• 144hz + freesync
  • Kleuren en contrast
  • Curve (in games)
  • USB hub
  • Prima prijs/prestatie

Minpunten

• "1ms" is puur marketing
  • Ghosting in games
  • Curve (in desktop applicaties)
  • Verouderd OSD

Loona35 28 maart 2020 Product gekocht

AOC CU34G2X/BK Zwart

De kleuren van het scherm zijn mat en ondanks vele pogingen met de instellingen heb ik het scherm na 2 dagen retour gestuurd. Het is een aardig scherm als je budget niet groot is, maar als je wat meer kunt missen dan loont het om een ander scherm te nemen.

Pluspunten

• Goede prijs voor zijn specs
  • 144hz
  • Flinke curve

Minpunten

• Kleuren zeer mat
  • Backlight strobing
  • Veel plastic van het type goedkoop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AOC CU34G2X/BK Zwart?