€ 29,99
Specificaties Bedraad met USB - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Paul Hulsebosch - Redacteur 19 oktober 2021

Goedkope gamingheadsets - Kleine prijzen, grote verschillen

Zoals vaker bij de producten van Trust is het goed om de prijs in de beoordeling stevig mee te wegen. De GXT 450 Blizz is met een straatprijs van 35 euro een van de goedkoopste headsets uit deze test. Daarvoor krijg je een gamingheadset voor pc die heel veel functionaliteit biedt; meer dan welk ander model in deze test ook. Daar staat tegenover dat op veel van die functionaliteit het nodige valt af te dingen. Zo vinden we het geluid van zowel de microfoon als de drivers maar matig en is de GXT 459 Blizz de minst comfortabel zittende headset uit deze test. Dan nog blijft staan dat je voor weinig geld een headset krijgt die virtual 7.1 surround weer kan geven. De bijbehorende app is onhandig en het ruimtelijke effect klinkt bij andere sets beter, maar dat mag de budgetvriendelijke pret wellicht niet drukken. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
MarchelV 10 februari 2021 Product gekocht

Trust GXT 450 Blizz RGB 7.1 Surround Gaming Headset

Na wat aanpassingen in de equaliser is het een goede headset voor weinig geld. Zonder aanpassing is het echter bagger.

• Comfortabel
  • Prijs / Kwaliteit goed

Minpunten

• 'Out of the box' een baggergeluid
  • Oorschelpen kunnen niet aangepast worden

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4

Liripriscon 7 augustus 2021 Product gekocht

Trust GXT 450 Blizz RGB 7.1 Surround Gaming Headset

Vandaag binnengekregen, ik ben zeer tevreden. Voor de prijs die ik heb betaald (combi met een GXT muis voor €50,-) kan je denk ik niet beter vinden. Geluidskwaliteit meer dan voldoende voor iemand die af en toe gamed met wat muziek op de achtergrond. Microfoon nog niet getest.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit
  • Handige knoppen

Minpunten

• Ik weet nog niet hoe lang hij mee gaat net uitgepakt
  • Niet Hi-Fi geluid maar prima voor de prijs

Mark ToolNewbie 12 februari 2021 Product gekocht

Trust GXT 450 Blizz RGB 7.1 Surround Gaming Headset

Geluidskwaliteit is ruk, zelfs na een poging om het te verbeteren dmv een equalizer bleef het simpelweg geen goed geluid. De LED verlichting aan de zijkant is niet te regelen en de kleuren verspringen snel en niet vloeiend. De koptelefoon zat wel lekker.

Pluspunten

• comfort
  • prijs

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • LED verlichting

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Trust GXT 450 Blizz RGB 7.1 Surround Gaming Headset?