Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
K!K 4 februari 2020 Product gekocht

QNAP TVS-672N

De Qnap TVS-672N is voor mij de ultieme thuis nas. Het is een zeer net en mooi afgewerkt product met het oog op de toekomst is het "redelijk" vrij upgradebaar. Bij aanschaf direct het gegeugen van 4 GB naar 32 GB geuprade. Hierdoor heb je een overschot aan mogelijkheden.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Virtuele machine en Container mogelijkheid
  • M.2 PCIe SSD
  • Uitbreiding PCIe sloten

Minpunten

• 5GbE ipv 10GbE
  • Kras gevoelig kunststof rondom het display

Kwaliteit voeding Score: 4

tdboer 1 januari 2020 Product gekocht

QNAP TVS-672N

Ik was op zoek naar een NAS omdat mijn oude Synology DS215+ niet meer aan de huidige eisen voldoen. Het doel van deze NAS is SOHO (thuis gebruik) en meerdere docker containers en VMs. Omdat ik minimaal 5 Dockers containers wil draaien heb ik een wat zwaardere NAS nodig.

Pluspunten

• Snelle i3 processor
  • Flexibel door Docker en Virtueel Machinese

Minpunten

• Langer opstart tijd
  • Qnap is minder gebruiksvriendelijk dan Synology
  • Betalen voor virus scanner

Kwaliteit voeding Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een QNAP TVS-672N?