Dell XPS 15 7590 (0Y5WX)

Specificaties 15,6" • 3840x2160 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
dec0de 22 januari 2021 Product gekocht

Dell XPS 15 7590 (0Y5WX)

goed product voor een flinke prijs, in mijn geval met 56wh batterij, 32gb ram en 1tb ssd (zelf geupgrade). de erg stijve hinge kun je mee lopen zonder dat hij dicht klapt, maar vereist wel 2 handen om te openen. Ik heb het verkeerde product gelinkt: 1080p scherm heb ik.

Pluspunten

• batterij duur (linux +- 8 uur)
  • toetsenbord
  • mat scherm
  • upgradebaar
  • design
  • linux ondresteuning

Minpunten

• fingerprint sensor
  • 56wh batterij
  • standaard staat er windows op, ik zou graag een developer editie zien waar ik microsoft geen geld geef

olivierhacking 25 maart 2020 Product gekocht

Dell XPS 15 7590 (0Y5WX)

Hij oogt zeer fraai, is razendsnel (vooral bij kortere loads) en de accu gaat voor dat allemaal bij mij 7 uur mee. Het OLED scherm is het zeker waard. In het donker films kijken is verbluffend mooi, de randen zie je niet bij donkere scenes.

Pluspunten

• Geweldig OLED scherm
  • Mooi, stevig gebouwd
  • Krachtpatser voor het formaat
  • Kan prima gamen

Minpunten

• Coil whine
  • Throttling bij gaming (lees review)
  • Wifi issues

Puddi Puddin 30 september 2020 Product gekregen

Dell XPS 15 7590 (0Y5WX)

Zeer werkzame laptop. Bouw kwaliteit is uitstekend. Presteert prima en voor de echte tweaker is er nog prima wat uit te halen (undervolten). Zeer mooi oled scherm prima voor de lange scherm uurtjes. Verder zeer grote accu en redelijk snel opgelden.

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Scherm (4k Oled)
  • Accu duur
  • Geluid

Minpunten

• Prestatie bij zware workloads (op te lossen met undervolt)
  • Game prestaties

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell XPS 15 7590 (0Y5WX)?