Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
AHaring 26 oktober 2019 Product gekocht

Iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1 Zwart

Mooi scherm, mijn MacBook Pro (15"), PC met de MSI 1080 en Laptop met AMD/Radion R7 werkt prima 3440x1440. Review vooral geplaatst omdat ik het helaas met de Intel HD 530 en nieuwe HP laptop van mijn dochter (I5) nog niet aan de praat heb 21:9 mode, staakt bij 2560x1440.

Pluspunten

• Werkt top met Mac
  • Super met AMD

Minpunten

• wennen met de knopjes
  • Intel HD 530 support

All0The0Web 18 november 2019 Product gekocht

Iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1 Zwart

Erg tevreden! Fijne monitor met prima kleuren, goede aansluitmogelijkheden en genoeg opties om hem in te stellen.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • USB Hub
  • Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Niet gecurved, dit is nu op het randje maar de monitor had nog groter moeten worden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1 Zwart?