Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B450 chipset - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Nicolaas124Newbie 22 december 2019 Product gekocht

MSI B450-A Pro Max

Gekocht voor mijn nieuwe pc :}. Prima moederbord ,alhoewel ik niet te spreken ben over de licht bruine kleur van het moederbord. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Kinda fancy
  • Bios
  • Upgrade mogelijkheden

Minpunten

• Bruin
  • Geen wifi/Bleutooth
  • Maar 1x m.2

gvandijk14 6 december 2019 Product gekocht

MSI B450-A Pro Max

Prima moederbord ondersteund 3e generatie ryzen cpu's.

• Hoge kwaliteit

Minpunten

• nog niet gevonden

BillyBobBongo 6 oktober 2019 Product gekocht

MSI B450-A Pro Max

Geweldige prijs / kwaliteitsverhouding. Ik was op zoek naar iets eenvoudigs, zonder overbodige elementen (RGB). Enige negatieve punt is het IO-schild. Het is goedkoop en dun, één stuk stond in de weg toen het probeerde de Ethernet-kabel aan te sluiten, wat een kleine hoeveelheid frustratie veroorzaakte.

Pluspunten

• Steunt 2e generatie AMD Ryzen processoren
  • Goed gebouwd, maakte zich geen zorgen over beschadiging tijdens de installatie
  • Meer connecties dan nodig
  • Eenvoudig kleurenschema

Minpunten

• IO-shield voelt goedkoop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI B450-A Pro Max?