€ 3.650,-
Specificaties 7.2-kanaals met 80W versterker en 6x HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Alara78 7 maart 2021 Product gekocht

Denon AVR-X1600H

Geweldige receiver voor het geld. Zie uitgebreide toelichting voor meer info

Pluspunten

• Aansluitingen
  • Geluidskwaliteit
  • Beeldkwaliteit
  • Prijs/Kwaliteit
  • Dolby Atmos/DTS-X
  • Connectiviteit mobile devices

Minpunten

• Afstandsbedediening

Geluidskwaliteit Score: 5

iNFiNiTY- 24 november 2021 Product gekocht

Denon AVR-X1600H

Enige minpuntje is max 4k60 voor de rest een van de beste reciever voor de prijs.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Dolby Vison / Atmos en DTS:X /MA
  • Design
  • eARC
  • Internet radio klinkt fantastisch(dab+ overbodig)
  • Spotify + andere streaming
  • HDCP 2.3.

Minpunten

• Max 4k 60fps pass trough
  • geen HDMI 2.1. (wel t nieuwe model x1700h) zucht.

RoRoo 14 september 2020 Product gekocht

Denon AVR-X1600H

Mooi apparaat met heel veel functies, alleen waren er in mijn persoonlijke situatie teveel issues waar ik niet overheen kon komen. Bij een ander zal deze feilloos kunnen werken vandaar dat ik wel realistische score geef.

Pluspunten

• Veel functies
  • Stabiele Spotify connect en internet radio
  • Genoeg aansluitingen
  • Goed en duidelijk menu
  • Duidelijke manual
  • Veel afstelmogelijkheden

Minpunten

• ism KPN decoder DD/Stereo valt geluid weg

master4oe 24 mei 2020 Product gekocht

Denon AVR-X1600H

Ik heb de x1600h dab versie en tot nu toe bevalt hij prima. 4k via HDMI werkt prima. Spotify en internetradio zijn ook prima.

Pluspunten

• Spotify
  • 4k hdmi
  • Bediening via app
  • Dab+ (alleen op de x1600h dab versie)

Minpunten

• Nog geen gevonden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Denon AVR-X1600H?