Specificaties Draad(loze) binnencamera + app - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
RobinMM 1 december 2019 Product gekocht

Reolink C2 Pro

Mijn eerste IP camera, na lang wikken en wegen voor de Reolink C2 Pro gegaan. Deze heb ik opgehangen in de babykamer. Ik ben er blij mee! De negatieve review van de medetweaker kan ik me totaal niet in vinden. Zijn genoemde punten zijn niet (meer) van toepassing.

Pluspunten

• goed beeld, ook snachts
  • kantelen en draaien maakt geen geluid
  • data lokaal opslaan
  • werkt met synology

Minpunten

• geen POE
  • in/uit zoomen maakt geluid
  • autofocus mag sneller

sowen 15 juni 2019 Product gekocht

Reolink C2 Pro

Zeer onveilig! De webcam maakt ongevraagd verbindingen naar externe servers, en je kan de admin-account niet verwijderen of van naam veranderen. Default admin-wachtwoord is leeg. Zelfs als je het wachtwoord verandert, is het heel goed mogelijk dat iemand met je UID je admin-account kan hacken en meekijken.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • optische zoom

Minpunten

• zeer onveilig
  • statuslampje niet uit te zetten
  • tilt (kantelt) onvoldoende naar beneden
  • kleine SD-kaartcapaciteit

Kwaliteit Score: 1

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Reolink C2 Pro?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen