Samsung QLED 55Q90R Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
yoni SNewbie 23 april 2019 Product geleend

Samsung QLED 55Q90R Zwart

De wereld bloeit op met de QLED 4K 55 inch 55Q90R! Voor de prijs kan je ook 8 tv’s kopen, maar niet de beleving van deze tv. In één woord: WAUW!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs

marije1980Newbie 30 april 2019 Product geleend

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Prachtige tv met mooie beeldkwaliteit.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Mooi beeld

klaan 13 september 2020 Product gekocht

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Dit is een slecht product en ik raad het niet aan. Ik had het gekocht omdat ik bang was voor burn in (wat voor komt bij OLED tv's). Ik heb de tv aan mijn computer aangesloten en ik kan eerlijk zeggen dat het geen fijne ervaring is.

Pluspunten

• Voor films kijken is hij redelijk maar OLED is ook hier gewoon beter
  • Software is redelijk snel (maar mijn oude tv was ook 7 a 8 jaar oud)

Minpunten

• Local dimming zorgt er voor dat als je je muis beweegt je een erg groot halo effect hebt en soms worden de individuele sub-panelen opeens helemaal licht als je er met een muis over heen beweegt
  • Tekst leest afschuwelijk
  • Global dimming is zeer merkbaar en storend
  • Local en global dimming kunnen niet uit worden gezet
  • Deze problemen zijn bekent maar Samsung weigerd de optie toe te voegen om local en global dimming uit te zetten via een software update. Je kunt het wel aanpassen maar dan void je je warrentie (en dit is niet supper makkelijk)
  • De settings zijn niet duidelijk. Soms worden sommige settings donker en kun je er niks meer mee. Ik weet nu dat dat komt door andere setting maar dat hadden ze best in het setting menu mogen uitleggen

Feut 24 juni 2020 Product gekocht

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Een tv met fantastisch beeld. Gekocht omdat ik een lichte woonkamer heb en veel last had van reflectie bij mijn oude tv. Om te kunnen kijken moest ik echt de gordijnen dichtdoen, maar dat is nu voorbij. Totaal geen last meer van. Voor goed geluid heb je een soundbar nodig

Pluspunten

• Beelkwaliteit
  • Kijkhoek
  • Reflectie

Minpunten

• Voor goed geluid heb je een soundbar nodig

ErikgyNewbie 13 april 2020 Product gekocht

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Philips TV defect na 12 jaar . Zeer tevreden met deze aankoop Daar de nieuwe toestellen op de markt komen is deze nu te koop met grote korting

Pluspunten

• perfect HD beeld
  • helder goed geluid ook voor films
  • one connect box ideaal voor muurmontage

Minpunten

• geen toetsenbord uitgebreide afstandsbediening meegeleverd

xantilyst1 10 maart 2020 Product gekocht

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Ziet er mooi uit en biedt prima beeld! Echter bevat de tv veel software problemen en had ik verwacht dat naast de functies die het heeft, het ook probleemloos zou werken. Ik heb de ziggo box toch weer aan moeten sluiten omdat dat minder problemen geeft

Pluspunten

• Beeld
  • One connect
  • Elegante afstandsbediening

Minpunten

• Time shift werkt echt niet fijn
  • Tijdens live tv maar 5 sec om terug te spoelen
  • TV gaat haperen als je snel door de menu/app gaat
  • Zenders zappen via CI+ module gaat langzaam
  • De tv uitzitten terwijl je in een app zit is uit den boze (veel haperingen bij herstart tv)
  • Dit topmodel is in verloop van tijd niet meer zo snel als in het begin

PascalvanGNewbie 30 april 2019

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Het beeld is haarscherp met mooie heldere kleuren. Doordat er maar een kabel is, hebben we geen zichtbare kabels. Verder is het leuk dat je tv via een app op je telefoon kan besturen. De TV is niet goedkoop, maar is het zeker waard!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Heldere kleuren
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Hoge prijs
  • Onnodige knoppen op afstandsbediening

m.horenberg 29 april 2019

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Haarscherp beeld en prachtige kleuren, zelfs donkere beelden met de zon erop zijn nog duidelijk zichtbaar. Geluid is veel dieper door verbeterde bastonen. Super afstandsbediening voor al je apparaten. Ambient mode kan veel uitgebreider.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Premium One Remote Control

Minpunten

• Ambient Mode

karinhorenbergNewbie 27 april 2019 Product geleend

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Haarscherp beeld en prachtige kleuren, zelfs donkere beelden met de zon erop zijn nog duidelijk zichtbaar. Casten & Google home integratie stelt niet zoveel voor helaas, een externe chromecast is geen overbodige luxe.

Pluspunten

• Prachtig scherp beeld/mooie kleuren
  • Goed geluid
  • Duidelijk zichtbaar met zon erop
  • Donkere beelden heel scherp

Minpunten

• Google home integratie
  • Cast functionaliteit
  • Onnodige knoppen op de afstandsbediening
  • Ambient mode

Melle2Newbie 25 april 2019 Product gekocht

Samsung QLED 55Q90R Zwart

De tv doet wat hij moet doen: haarscherp beeld en diepe kleuren. De tv zit vol met de nieuwste internet apps, dus youtube chromecast en netflix zit er op. Hij werkt ook met de spelcomputer prima. Installatie ging goed.

Pluspunten

• Beeld zeer scherp
  • Heldere kleuren
  • Geluid is ruimtevullend

Minpunten

• Jammer dat de digitenne nog niet wordt herkend zodat je toch met twee afstandsbedieningen moet werken

NicYoNewbie 23 april 2019

Samsung QLED 55Q90R Zwart

Schitterend beeld met diepgang: met name natuurprogramma's komen tot leven.

Pluspunten

• diepgang met kleur
  • formaat

Minpunten

• afstandsbediening met onnodige knoppen
  • prijzig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung QLED 55Q90R Zwart?