AOC CQ32G1 Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de AOC CQ32G1 Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Angelol 24 augustus 2019 Product gekocht

AOC CQ32G1 Zwart

Wou graag een tweede monitor en dit was op moment van kopen goedkoopste (299) 144hz 1440p met freesync. 4 keer retour ivm dode pixels. Slechte QA of pech? Ik speel single player en mmo's ivm smearing zou ik er geen fps mee spelen. Voor de prijs prima ding.

Pluspunten

• Goedkoopste 144hz 1440p met freesync
  • Met wat aanpassingen redelijk goede kleuren
  • Vesa (hang bij mij aan arm)

Minpunten

• Voet niet in hoogte verstelbaar
  • Last van smearing vooral bij grijs/zwart
  • gsync werkt niet alijd even goed
  • Wel even klooien met settings voor betere kleuren
  • Zoals verwacht beetje VA glow

sonnemans 3 augustus 2019 Product gekocht

AOC CQ32G1 Zwart

1440p, 144hz refreshrate, freesync en een curved 31,5inch scherm. Afgelopen weken gewend aan het scherm en zeer tevreden! Stand is wel beperkend door dat deze alleen omhoog en omlaag kan tilten. Voor de prijs (300 euro betaald) kun je geen beter gaming scherm kopen, aanrader!

Pluspunten

• 1440P VA scherm
  • 144hz
  • freesync

Minpunten

• mogelijkheden van de stand van het scherm

Greymane 19 juli 2019 Product gekocht

AOC CQ32G1 Zwart

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Paar maanden 1 gekocht, toen €329,-, gisteren een 2e gekocht voor €299,- voor dual monitor setup. Goede zwart waardes. 144Hz is prettig. Gsync compatible. Wel wat ghosting opgemerkt (Anno 1800, max settings, 2070RTX/AMD Ryzen 5/3600x). Helaas niet in hoogte verstelbaar.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Gsync/freesync compatible
  • Zwartwaardes goed
  • Weinig back light bleeding
  • 144hz
  • Curved (Is mijn persoonlijke voorkeur)
  • Tip: Installeer AOC G-Menu.

Minpunten

• Ghosting
  • Niet in hoogte verstelbaar

Johnnnygoud 25 mei 2019 Product gekocht

AOC CQ32G1 Zwart

Komend vanaf een iiyama TN paneel naar de beauty van AOC. Bijna geen backlight bleeding,Wit en zwart waarde zijn goed MK11 en Quake Champions getest,geen ghosting opgemerkt. Freesync werkt prima met mijn 1080Ti. Voor de prijs wat het scherm nu kost is het echt geen miskoop!

Pluspunten

• Curved
  • 144hz QHD
  • Lekker groot!

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AOC CQ32G1 Zwart?