Niet beschikbaar

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
p0wnisher 16 april 2020 Product gekocht

ASUS ROG Strix B450-E Gaming

Prima product, hou alleen wel rekening dat je eerst je RAM plaatste daarna je CPU + Koeler plaatst voor je deze monteert in je kast. Lees de rest van mijn review voor meer info...

Pluspunten

• Mooie design
  • Stevig
  • Bluetooth 5.0
  • Veel ruimte voor extra aansluitingen.

• CPU te dicht op de DIMM (Ram) Sloten

Layout Score: 4

Kevin-86 4 november 2019 Product gekocht

ASUS ROG Strix B450-E Gaming

Dit moederbord gekocht i.c.m. een AMD Ryzen 7 2700X. Prachtig moederbord dat echt een genot is om naar te kijken. Wel één nadeel, verder een perfect functionerend moederbord.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • RGB
  • Functionaliteit

Minpunten

• Duur
  • 1x m.2 slot geen SATA-600

Layout Score: 5

Slammer2016 9 december 2018 Product gekocht

ASUS ROG Strix B450-E Gaming

Een aantal dagen geleden binnengekregen voor een leuke upgrade van mijn machine. Werkt geweldig samen met mijn RX5700XT Strix en ziet er geweldig uit. Heb hem in gebruik met een r5 2600 kan heel gericht overclocken tot op elke detail toe. Ben zeer tevreden over mijn aankoop!

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Goede software
  • RGB!

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS ROG Strix B450-E Gaming?