Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
SaturN 11 juli 2019 Product gekocht

De Dell U2719D is een net, zakelijk scherm en dat doet ie prima

Pluspunten

• Strak ontwerp
  • Bijna randloos
  • Gangbare aansluitingen aanwezig
  • Factory calibrated scherm

Minpunten

• Geen speakers
  • Geen USB-C

RobinInDaHoodNewbie 24 juli 2019 Product gekregen

Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart

Op werk hebben de meesten de U2715H van 500 euro. Ik heb nu dit scherm voor aanzienlijk minder geld. Ik heb ze allebei gebruikt en zie echt geen verschil in beeld of bouwkwaliteit. Vind deze qua design mooier.Elke keer als ik mijn Windows lockscreen zie denk ik: ja, mooi schermpje!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Beeldkwaliteit
  • Aansluitingen
  • Ook oplaad USB aansluitingen van 2.0 A
  • Geen last van ogen bij dit IPS scherm! Normaal altijd.

Minpunten

• Dell logo aan voorkant mocht nog iets mooier

bones 13 juli 2019 Product gekocht

Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart

Altijd Dell monitoren gehad, maar dit is tot nu toe de slechtste Dell monitor die ik tegen ben gekomen. Slecht contrast en zwart is gewoon grijs. In de avond valt het extra op. Ook veel backlight bleeding. Helaas retour naar de winkel.

Pluspunten

• Mooi en strak design
  • Zuinig

Minpunten

• Backlight bleeding
  • Zwarte kleuren lijken grijs
  • Contrast is opvallend slecht

kaos001 27 maart 2019 Product gekocht

Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart

Subliem scherm. Uit de doos (bijna) perfect afgesteld. De brightness wel even wat lager zetten want deze U2719D pompt een gigantische bak licht er uit. Doordat de brightness lager staat heb je direct ook een stuk minder last van IPS glow.

Pluspunten

• Geen (merkbare) inputlag
  • 2560x1440
  • Mat scherm

Minpunten

• IPS glow, maar goed onder de duim te houden d.m.v. brightness af te stellen
  • 60hz

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech