Gigabyte Z390 UD

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Gigabyte Z390 UD. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
THoltmaatNewbie 25 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

Net dit moederbord gekocht met mijn hele nieuwe set-up. Heb gekozen voor dit moederbord omdat het goed past bij mijn gekozen onderdelen. In combinatie met de 9600k en mijn 2070 video kaart komt dit moederbord erg goed naar boven. Ik ben dus erg tevreden met mijn bestelling. Erg blij mee!

Pluspunten

Minpunten

• Het moederbord heeft geen ingebouwde wifi om je computer draadloos met je netwerk te verbinden.

SvenKNewbie 12 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

Ik ben erg blij met dit moederbord. Makkelijk te te installeren, genoeg aansluitingen en gewoon een goede prijs / kwaliteitsverhouding. Tevens vind ik het moederbord er zelf ook mooi uit zien. Ik gebruik dit moederbord in combinatie met een I5-9600K en dit gaat perfect. Dus een erg goede aankoop geweest!

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Geen

Brent DLNewbie 10 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

Fantastisch product! Ik ben heel blij over deze aankoop. Het is zeker en vast een grote verbetering tegenover mijn vorig moederbord en het was een schappelijke prijs. Het oogt ook extreem mooi. Het was ook heel gemakkelijk om te installeren bij mij. Ik kan dit product zeker en vast aanraden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stevig
  • Goede prijs

Minpunten

• Weinig kleurenschema's

EsbenD808Newbie 29 december 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

Zeer goed moederbord voor zijn prijs. Als je een van de entry moederborder wil dan is dit het z390 moederbord om te kopen. Mijn 9600k loopt prima op 5GHz maar moet wel 1.43v krijgen om daar te geraken. Hoogst waarschijnlijk komt dit door die iets mindere kwaliteit van dit moederbord.

• Kwaliteit/Prijs

Minpunten

• OC mogelijkheden

H3XORNewbie 28 december 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

Dit is een prima moederboord. Dit was de eerste keer dat ik een pc bouwde ( ben nu 16) en alles was zeer makkelijk te installeren en aan te sluiten. Zeker een goede prijs kwaliteit verhouding. Ben er zeer tevreden mee. Kan nog geen uitspraak doen over op lange termijn.

Pluspunten

• Makkelijk alles op te instaleren
  • Goede bios

Minpunten

• Intel optane geperfectioneerd

johnbaloNewbie 27 december 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

I very recently bought this motherboard and I am very satisfied. Very good price/quality ratio, seems durable. Compatibility with all the latest Intel CPUs (mine is a 9600k). Also, M2 socket for NVME SSD, something I really needed. All in all, very nice upgrade from my previous motherboard. Highly recommended.

Pluspunten

• High quality
  • Affordable
  • Compatibility

Minpunten

• None

markkhoekstra 7 december 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

Naar aanleiding van eerdere ervaring en de goede prijs/kwaliteit verhouding van gigabyte heb ik besloten dit moederbord aan te schaffen. Ik heb dit moederbord gekocht om te gebruiken in combinatie met de Intel i5-9600k. De installatie ging vlot en tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden met deze combinatie.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede kwaliteit
  • 2 v.d. 6 SATA poorten staan haaks
  • Duidelijke en uitgebreide handleiding

Minpunten

• Geen

watchpatrickNewbie 19 oktober 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 UD

Dit product is zeker niet overpriced en lekker goedkoop. Het is zeker goeiekwaliteit en t heeft dan ook mooie rgb lights op de moederbord zit. Ben zeer revresen over dit product en ik zal dan zeggen aorus ga zo door!

Pluspunten

• Mooie rgb lights
  • Goeie prijs
  • Goeie kwaliteit

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte Z390 UD?