€ 193,18
Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
WK1989R 2 februari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Geweldig moederbord zeer weinig op aan te merken.

Pluspunten

• kwaliteit
  • rgb

Minpunten

• bios

Layout Score: 5

Excorio 25 februari 2020 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Prima mobo. RGB instellen worden onthouden na cold boot voor mobo RGB. Veel PWM headers (5x). Smart FAN in bios laat je curve per fan instellen en kan de temp op +/- 4 system temp baseren.

Pluspunten

• Veel FAN headers
  • Leuke RGB (al zie ik die in gesloten kast niet)
  • Nieuwe USB-C front panel connector
  • Past NH-D15 CPU koeler
  • Goede overklock mogelijkheden
  • RGB kleuren worden onthouden zelf na cold boot
  • Goed geluid
  • RGB connectoren voor wie dat wil gebruiken

Minpunten

• Smart Fan curve kickt in bij booten pc met 1 a 2 sec vertraging.
  • dus je hebt heel kort even dat je de FANs in je case hoort
  • Software RGB niet heel goed, kan bijvoorbeeld geen echt wit aan maar max 240,240,240

TTocs 22 februari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Zeer gaaf moederbord! Wel relatief duur, jammer dat dit nodig is om de 8th en 9th Gen intel generatie ook de kunnen overclocken. Vele USB ports maken het uitermate geschikt voor een gamer met veel hardware! (in mijn geval Warthog HOTAS én Oculus Rift kunnen direct in het moederbord)

Pluspunten

• Overclockable 8th en 9th Gen
  • Erg veel USB ports!
  • Mooie RGB, niet te druk

Minpunten

• Chorme delen krassen erg snel (ondanks wel mooi beschermfolie eroverheen in de verpakking)

Mioritmic 27 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Super mooi product! Niet al te overdreven RGB, waar ik van houd. Zeer strak uiterlijk en goede OC opties aan boord. Bios is erg duidelijk met veel opties. 8x USB 2.0, 6x USB 3.0, USB 3.0 (Type-C), 2x USB 3.1 (Gen2, 10Gb/s) met andere woorden, voor ieder wat wils. Tevreden

Pluspunten

• OC vriendelijk
  • 8th & 9th gen compatible
  • 2 x M.2 met 1x thermal paste cover

Minpunten

• tot nog toe geen!

jorikvanmenNewbie 25 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

In het algemeen goed moederbord voor de prijs, vele mogelijkheden voor te overclocken. rgb is mogelijk.was ook zeer makkelijk om aan te sluiten. ziet er ook goed uit voor een open case. in het algemeen een goed moederbord voor een gemiddelde prijs.

Pluspunten

• overclockbaar
  • rgb
  • goede prijs-kwaliteit

Minpunten

• redelijk zwaar

Mvb1396Newbie 22 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Ik heb dit product gekocht bij een volledig nieuwe build. goeie build quality met overzichtelijke bios en een mooi design, de RGB verlichting is natuurlijk ook een plus in een pc build met meer RGB componenten. Een fenominaal bord voor deze prijsklasse , echt een aanrader!

Pluspunten

• RGB verlichting
  • Mooi design
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Driver download en update, komt via een cd. is te downloaden bij gigabyte website maar niet in een keer waardoor je dus alles los moet downloaden.

M13SNewbie 20 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Het moederbord ziet er erg goed met een mooie vormgeving en volledig in te stellen verlichting. Software wordt meegeleverd op een cd maar is ook te downloaden via internet. Bios is redelijk duidelijk dus goed te gebruiken. Verder heeft dit moederbord een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Helemaal tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Software is te downloaden

Minpunten

• Software op cd

HugoBoss1985 17 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Perfect Z390 bord, goede VRM's, geschroefde heatsinks (Geen Z370 VRM debacle), stabiel! 9700k @ 4,9 all cores (1,33 Vcore volgens VR VOUT reading) met adaptive voltage en dynamische clocksnelheid. (Kost wel wat tijd, maar dat heb je met overklokken.) Idle @ 800 mhz met iets meer dan 0,680 Vcore. Aanrader.

Pluspunten

• Krachtige VRM's/stroomtoevoer naar cpu
  • Geschroefde VRM heatsinks
  • VRM temperaturen veel lager dan vergelijkbare borden van bijvoorbeeld MSI
  • Inmiddels al veel bios updates van Gigabyte, ze zitten er dus bovenop
  • Het geïntregeerde I/O shield is iets nieuws voor mij en toch een leuke verbetering. (Qua assemblage tijd en inbouwgemak van het systeem)
  • Het is mij gelukt om op 8 core load alle cores naar 4,9 ghz te krijgen met 1,33 Vcore volgens VR VOUT reading. En in idle/lage belasting klokt mijn cpu (Multiplier) terug naar 800 mhz met ongeveer 0,680 Vcore
  • Gratis game

Minpunten

• Onduidelijkheid uitlezen Vcore. (Vcore of VR VOUT.)
  • Qua LLC naar mijn mening niet het beste bord, nogal wat fluctuatie in Vcore.
  • Voor adaptive vcore & dynamische clocksnelheid heb ik wat meer Vcore nodig (Om idle/lage multiplier mode stabiel te krijgen) dan waar mijn cpu stabiel mee is wanneer het Vcore en de kloksnelheid fixed zijn.
  • Het kost i.c.m. adaptive vcore en dynamische clocksnelheid wat meer tijd om je cpu op idle state stabiel te krijgen. (In zware games was mijn overclock stabiel, maar tijdens surfen/boekhouden kreeg ik nog na een aantal keren Vcore verhogen WHEA BSOD's.)

Denzel.BNewbie 12 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

ik was al een tijdje op zoek voor een budget vriendelijk moederbord die alle functies die ik wou had. veel usbpoorten, rgb verlichting / support, stevig en mooi uiterlijk. Bios is zeer gemakkelijk te gebruiken, zeer overzichtelijk en voor deze prijs is dit echt een aanrader voor mensen zoals mij.

Pluspunten

• stevige pci slot voor videokaart
  • rgb kleuren/support

Minpunten

• geen

boiboiboi 9 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Dit is een goed en stevig moederboard. solide voltage phases, genoeg om op een i7 9700k stabiel een 5ghz overclock te krijgen. Groot pluspunt is zekers de VRM heatsink en de m.2 ssd heatsink, dit zorg ervoor dat alles niet al te heet word met een OC. erg tevreden ;^).

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • rgb
  • OC potential
  • m.2 heatsink
  • built in i/o shield
  • prijs/kwaliteit
  • z390

Minpunten

• support alleen de 8th en 9th gen intel

JulianSTNewbie 4 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

Heb dit moederbord laatst gekocht. Het is een fijn mobo, veel overclock mogelijkheden, de BIOS is duidelijk en hij beschikt over RGB. Ook de prijs was goed, niet al te duur voor een Z390 die wel van goede kwaliteit is. Kortom: een fijn moederbord voor een ''lage'' prijs.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Bios
  • RGB mogelijkheden

Minpunten

• Geen

Tranquilo_Newbie 4 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

What I like about this motherboard is the shape, color the futures it has compared to other motherboards. It pushes my components to the best of the limits and it looks very nice inside my box. I was between Aorus Pro and Aorus Elite but I am really happy.

Pluspunten

• colors
  • slots
  • size

Minpunten

• heavy

OhhTwxnNewbie 17 december 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Elite

top moederboard beschikt over alle functies die ik nodig had in mijn build. makkelijk te installeren ook de software van gigabyte was overzichtelijk. perfect voor mijn i5 9600k door de overclock functies en het rgb systeem ziet er fraai uit en werkt perfect aorus engine makkelijk in gebruik met gigabytertx2070

Pluspunten

• goede koeling
  • hoge kwaliteit
  • overclockbaar

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte Z390 Aorus Elite?