Tweakers Toetsenbord

Specificaties Bedraad Qwerty met Gateron Red switches - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
BUSINESSRA 12 mei 2019 Product gekocht

Tweakers Toetsenbord

Mooi, compact, verlicht, goddelijk toetsenbordje. Hij typt zo lekker, dat je bijna bij elke klik weer bij moet komen van het gevoel. Ook door de branding en de mooie RGB effecten is het een ultiem toetsenbord.

Pluspunten

• Tweakers branded
  • Compact
  • Losse kabel (minder kans om hem te breken wanneer je hem mee neemt)
  • RGB effecten
  • Gateron red switches
  • Voor een mechanisch toetsenbord aardig stil
  • Goede grip

Minpunten

• Zwaar (zoals al in de beschrijving staat 1,1 kilogram)
  • geen numpad
  • Geen pootjes onder/achterop het toetsenbord
  • 1 kleur variant (misschien ook nog een tweakers rode)

Inspector 26 april 2019 Product gekocht

Tweakers Toetsenbord

Sinds ik dit toetsenbord heb win ik alle potjes Quake, heb ik 3 boeken geschreven en ben ik ben heer en meester geworden op "The Typing of The Dead". Aanrader!

Pluspunten

• Inclusief toetsenbord
  • RGB LED
  • Tweakers logo

Minpunten

• Wil nooit meer een ander toetsenbord

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Tweakers Toetsenbord?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games