1 review

Lenovo IdeaPad 330-15IKBR 81DE00WJMH - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Lucb1e 15 september 2018 Product gekocht

Lenovo IdeaPad 330-15IKBR 81DE00WJMH

Ik heb 'm slechts een paar uur in gebruik, lijkt wel een prima laptop voor de prijs al zou ik enkele keuzes anders hebben gemaakt (zie minpunten). Voor een gemiddelde gebruiker zeker prima. De benoemde plus- en minpunten zijn alleen de bijzonderheden: voor algemene eigenschappen die me bevallen, zie specificaties.

Pluspunten

• Recente en snelle CPU voor deze prijs
  • Linux ondersteuning
  • SSD is SATA (als je ooit een 2.5" SSD gekocht hebt met >128G opslagruimte, kun je die dus hierin gebruiken)
  • Licht vergeleken met de meeste andere 15" laptops
  • Kleine accu gaat op de een of andere manier toch nog lang mee
  • USB-C poort beschikbaar
  • 802.11ac WiFi (en i.c.m. een 802.11n-router, haal ik eindelijk de lang-beloofde 100mbps)

Minpunten

• CPU throttelt bij >40C al terug naar 1.6GHz (daardoor alsnog slechte CPU performance bij grote rekentaken)
  • Scherm heeft een te lage kijkhoek: als ik het scherm kantel zodat het onderaan goed uitziet, klopt contrast bovenaan niet meer
  • Geen toetsenbordverlichting
  • Toetsenbord: gesplitste pijltjestoetsen; home/pgup/pgdn/end zit onder een Fn-combinatie; geen menuknop
  • Piepkleine SSD, en een HDD erin
  • Opladerblok direct aan het stopcontact
  • Accu niet makkelijk uitneembaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad 330-15IKBR 81DE00WJMH?