Specificaties 450W (80 Plus) • niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Corsair VS450 (2018). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
bavoknol 9 oktober 2020 Product gekocht

Corsair VS450 (2018)

Paar jaar geleden gekocht prima ding

Pluspunten

• Kabels makkelijk buigbaar
  • relatief stil
  • Tot nu toe geen probelemen

Minpunten

• Niet modulair (what would you expect)

latka 7 mei 2020 Product gekocht

Corsair VS450 (2018)

Gekocht voor een 2e pc in de huiskamer. Heeft een jaar gewerkt en toen spontaan niet meer aan.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Duurzaamheid

ThomKnol 24 april 2020 Product gekocht

Corsair VS450 (2018)

dit is een goede voeding! vergelijk hem niet met de eerdere versie die voor problemen zorgde deze is beter beveiligd voor overbelasting en overhitting. zeker aan te raden hoor zelf weinig geluid, (geluid dat ik hoor komt waarschijnlijk van mn fans)

Pluspunten

• weinig geluid
  • goede prijs

Minpunten

• niet modulair

rvdv12773 17 oktober 2019 Product gekocht

Corsair VS450 (2018)

Goede en stabiele basisvoeding. Mijn standaard keuze bij het plaatsen of vervangen van een voeding in een systeem zonder al te veel eisen.

• Stabiel
  • 80plus

Minpunten

• Geen

KBuster15 23 februari 2019 Product gekocht

Corsair VS450 (2018)

Ik heb deze ook nieuw gehaald het is eigenlijk best goedkoop voor de hoeveelheid Watt dat je krijgt en het is ook best zwaar voor een voeding

Pluspunten

• 450W voor 35 euro
  • 80+ certified
  • lage decibel
  • continu vermogen

Minpunten

• zwaar
  • alle kabels zitten vast aan voeding

Yousif 19 augustus 2018 Product gekocht

Corsair VS450 (2018)

Gekocht op basis van de alom goede reviews van de VS450 (ouder model), prijs en het feit dat er al 7 SATA power connectors op zitten. Perfect voor mijn doeleinden (geen extreme overclocking oid). Weliswaar geen modulair model, maar de kabels heb ik vrij makkelijk kunnen wegwerken.

Pluspunten

• 7 SATA power connectors
  • Vrij goedkoop
  • Blijft koel en stil (hoewel de load laag is)
  • Kabels zijn voldoende lang om goed weg te werken

Minpunten

• Je houdt wat extra losse kabels over gezien hij niet modulair is

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair VS450 (2018)?