Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z370 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Asus PRIME Z370-A. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

Intel Z370 moederborden round-up: 17 keer Coffee Lake

In de Core i7-reeks biedt Intel vandaag ineens 50% meer cores: het is lang geleden dat het zo aantrekkelijk was om te upgraden. Daarvoor heb je wel een nieuw moederbord nodig. Er is voldoende te kiezen: wij testten al 17 Z370-moederborden.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
InsanelyHack 9 mei 2018 Product gekocht

Asus PRIME Z370-A

Bovengemiddeld moederbord met goede stabiliteit ook tmet milde overklok en een redelijke uitgebreid featureset.

Pluspunten

• RGB Leds + aansluiting voor evt extra strip
  • Buttons voor Start / Mem-Ok
  • Stabiel
  • Redelijk overklokbaar (4,8Ghz / 8700K)
  • Automatische Fan tuning werkt redelijk
  • Intel Nic

Minpunten

• Plastic witte kap bij IO shield
  • Coilwhine onder bepaalde overklok settings
  • Auto settings voor overklok veel te aggresief

BlackDragonBE 19 december 2017 Product gekocht

Asus PRIME Z370-A

Heel goede mobo met een tal van opties. Dit is mijn eerste "high end" moederbord, dus ik ben serieus on de de indruk van alle opties die de BIOS heeft en het aantal slots!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • RGB
  • Oogt mooi
  • Heeft USB 3.1! (A & C)
  • Super handleiding
  • Zeer uitgebreide BIOS
  • Makkelijk overclocken van CPU & RAM
  • Coffee Lake!

Minpunten

• Nog wat extra USB 3.0 poorten mocht wel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus PRIME Z370-A?