Specificaties CPU (closed loop), 120mm (3 fans) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Enermax LiqTech TR4 360. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 1
Freaky_Angelus 5 februari 2019 Product gekocht

Enermax LiqTech TR4 360

NIET KOPEN Ontwerpfouten zijn aanwezig, fabrikant erkent dat er 'problemen' zijn, maar winkels als Azerty weigeren het product als ondeugdelijk te erkennen.. Blijft weg van dit product en bespaar je ellende met Azerty (als we toch bezig zijn met waarschuwen)

Pluspunten

• Goed koeloppervlak CPU
  • Makkelijk te onderhouden (als je op voorhand alles wil aanpakken)

Minpunten

• koelvloeistof versteend
  • pomp raakt oververhit (led's sterven ter indicatie)
  • Ventilatoren zijn zwak (op zijn best)

448191 30 september 2018 Product gekocht

Enermax LiqTech TR4 360

Na 5 maanden: - Temps at idle van bijna 80C (voorheen ~40) - CPU thermal protection veroorzaakt shutdowns - 2 fans maken soms rare geluiden Wat googlen leidt tot de conclusie dat ik niet de enige ben met dit probleem. DO NOT BUY.

Pluspunten

• Leek beste TR4 optie 5

Minpunten

• Na een paar maanden pretty much worthless

klaas.sipma3 3 september 2018 Product gekocht

Enermax LiqTech TR4 360

Niet kopen, na 4 maand valt mij pc uit, cpu gloedheet. Als je dan gaat googlen kom je een na het ander nare topic over dit veel te dure ding tegen. Weggegooid geld.

Pluspunten

• Ziet er solide uit

Minpunten

• Is het niet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Enermax LiqTech TR4 360?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5