Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 1 reactie
Bron: Voodoo Extreme

Ik lees bij Voodoo Extreme dat nVidia twee nieuwe technology demo's voor de GeForce online heeft gemikt. De eerste is een Quake III Arena bumpmapping proggie en de tweede is een hardware lighting demo:

Quake3 Arena Model Bump Mapping: Bump maps can add a lot to polygonal models. Ths app lets you import Q3A models and apply bump maps to them to see the results on a GeForce 256.

Lights Demo: This 70s flashback shows an undulating mesh lit by up to 300 hardware-calculated lights on a GeForce 256. A simple cloth model is used to animate the mesh, and it is transformed with hardware TnL on appropriate chipsets. It will also run in software on non-TnL hardware.

Lees meer over

Gerelateerde content

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (1)

Leuke tip voor de tweede (lights) demo:

- zet de geometry uit
- sleep met de muis het middelpunt omhoog
- klik op "don't dampen" (die gaat automatisch op Relax als je met de muis in het plaatje sleept)
- zet vervolgens geometry weer aan

Hij gaat namelijk steeds op Relax als je sleept om te zorgen dat de beweging niet te extreem wordt. Als je echter geometry uitzet kan je eerst slepen en dan Relax uitzetten voor je naar het resultaat kijkt :)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True