Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGN3D

PC Sportsgames heeft in het kader van z'n Raceweek een interview met Dave Ross, supervising producer van Nascar Revolution. Hier een stukje copy/paste uit het inerview:

[PCSG] - NASCAR Revolution appears to be aimed at the gamer who just wants to get behind the wheel and drive.  However the EA SPORTS Web page calls the game a full simulation. How has the design team struck the balance between making the cars easier to drive for the novice racer, while maintaining a challenge for the more advanced racer?

Dave - NASCAR Revolution is a racing simulation. When you play the game you can select simulation physics for greater realism--or even tweak all the physics settings for your custom driving experience.  We want to make the game as easy to race as possible, but also provide the depth that hard core simulation fans demand.   We've been able to strike a balance by making the game easy to race right out of the box, but also provided the ability for a simulation fan to get in and tinker with the physics to make it deeper and even more realistic.  The more you change the settings, the tougher it is to drive and the more authentic it becomes.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True