Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 2 reacties
Bron: 3DGPU

3DGPU meldt dat nVidia een aantal fraaie nieuwe demo's heeft gereleased. Hieronder de info & links:
(ps. demo's draaien ook op non-nVidia kaarten)

GL_Bump
A great demo of bump mapping in OpenGL sent in by Diego Tartara. Thanks!

BenMark5
13 million is a lot of triangles per second.

SphereMark
Here's a GeForce 256 performance test that uses hardware Transform and Lighting

Grass
The sample demonstrates an extremely fast and accurate way to display realtime 3D grass. It displays thousands of dynamically lit, Z-correct, filtered blades using 5 quads and one texture map.

Volumetric Explosion Example
Taking a step beyond ordinary bilboarded explosions, this DX6 example uses texture projections to fill out the explosion texture.

Thanks Rubenpruim voor de tip.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (2)

Euh, loopt zoiets ook op een TNT-1?
Lijkt me wel.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True