Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Voodoo Extreme

Ga'ash Soffer heeft een preview van de nVidia Quadro gepost. Hoewel sommigen hier zo hun twijfels over hebben (zie deze nieuwsposting), verwacht Ga'ash dat de Quadro wat betreft performance met gemak voorbij de 3DLabs Oxygen VX1 gaat:

Most expensive high-end solutions have dedicated geometry processors. The latest Wildcat solutions have them, as does the Oxygen GVX1 (Permedia 3) and older Glint GMX based solutions. Unfortunately, these expensive high-end solutions can barely pump out 5 million triangles a second; compared to the Quadro's 17 million. Now Intergraph and 3Dlabs should be sweating. The fast fill-rate of mainstream solutions has never been a serious threat to the high-end chipset manufacturers dominance; however, the Quadro looks to be faster than the high end solutions in geometry processing as well! Further, the architecture of the Quadro, which is without a doubt based closely on the GeForce 256 architecture is already proven; triangle rates of around 10 million were reached using nVidia's "SphereMark", a benchmark which should be released to the public anytime now.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True